הצלחת לסגור עסקה עם מותג ענק וההתרגשות גדולה.
אין ספק כי מותג גדול יכול לקדם אותך ואתה תוכל לקדם אותו.
למרות שנראה כי מותגים גדולים מתקיימים יפה מאד בזכות עצמם, גם החברות הגדולות ביותר במשק
צריכות שירותים של ייצוג במדיה.
יחד עם זאת, שלא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים
מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר
בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.
עקרונות הקידום של מותג גדול באינטרנט
קידום אתרים עבור מותג גדול דומה לכל קידום אחר בהתייחס לאופטימיזציה הנדרשת באתר ולקידומו ברשת.
יתרה מכך, ברוב המקרים אתרים גדולים כבר מועשרים במספר עצום של קישורים נכנסים,
בשל גודלם של אתרים אלו.
מסיבה זו אתרי תוכן של חברות גדולות במיוחד זקוקים בעיקר לעבודה של אופטימיזציה איכותית.
העבודה באתרים אלו תתמקד בSEO או בעבודה בתוך האתר עצמו.
מה בכל זאת נדרש כאשר מקדמים אתר של חברה גדולה? ראשית, חשוב לעבור ולבחון את ביצועי האתר מהיסוד:
האם התיאור מבוצע כפי שצריך והאם הוא קיים בכלל? האם הקישורים הנכנסים הם קישורים התומכים בקידום האתר?
האם מבנה האתר מתאים לקידומו? האם התוכן באתר ערוך וכתוב ברמה גבוהה ובניסוחים איכותיים?
פיקוח ובקרה
בארגונים גדולים כמו בארגונים גדולים, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא הפיקוח והבקרה.
פיקוח ובקרה על תפקוד האתר הינם גורמים הנדרשים מאתרים שבהם נעשתה עבודה מרובה במשך שנים
ולא תמיד התבצע תהליך אחיד של QA בשל תחלופה גבוהה של מנהלי אתר ועוד.
מסיבה זו, גם החברות הגדולות ביותר בתחום זקוקות לקידום איכותי המבוסס על ידי אנשי מקצוע
בעלי ניסיון רב שנים בתחום, שיודעים את העבודה שלהם בצורה טובה.
כך למשל, ביקור בכל אתר אינטרנט גדול, אפילו ברגע זה, יחשוף בפניכם את מגוון
הצעדים שניתן לבצע על מנת לשפר את ביצועי האתר וכדי ליישם אופטימיזציה ברמה גבוהה.
לא משנה אם מדובר בחברת ענק, גם החברות הגדולות ביותר יכולות להפתיע ואתרי
האינטרנט שלהן יכולים לשפר את הביצועים בצורה משמעותית כך שהם יהפכו להיות הרבה יותר ידידותיים למשתמש.
קידום אתר של חברות גדולות מצריך השקעה מרובה בשיפור התגיות, אופטימיזציה של הטקסט,
יצירת אפיקי נגישות גבוהים יותר והפיכת האתר לידידותי הרבה יותר.