רקע
במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים
ואין עוררין על הכוח המונופוליסטי שלה.
אם עקבת אחרינו במאמרים הקודמים שהצגנו, סביר להניח שכבר יש לך תשתית אינטרנטית לאתר אינטרנט, דומיין ואתר אחסון לאתר,
תוכן איכותי המבוסס על קידוד מתאים של מילות מפתח, דפי אתר המבוססים על מילות המפתח שנבחרו, קמפיין שיווקי המבוסס על מילות מפתח מתאימות, ומבנה היררכי של האתר הנוצר על ידי לינקים וקישורים איכותיים.
העלאת האתר לגוגל
אוקיי, אז עד עכשיו בנית את האתר שלך.
כעת, יש לקחת בחשבון שקידום אתר אינטרנט מצריך ידע וסבלנות. במקביל, יהיה עליכם להגיש את האתר ל- DMOZ.ORG.
באתר זה יש לבחור את הקטגוריה המתאימה לאתר שלכם ולהמתין לאישורו.
אם האתר אינו עולה כעבור זמן מה, ניתן לברר במערכת הייעודית של האתר.
מציאת לינקים איכותיים
למי שמתמצא כבר בקידום אתרים ולו במעט, מן הסתם ידוע כי לינק הנכנס אל האתר
מעלה את דירוגו משום שהוא מהווה "הצבעה ברגליים".
מסיבה זו, חשוב למצוא ולבחור קישורים טובים שיובילו לתוך האתר שלך ויעלו את הדירוג שלו.
מדידת איכות הקישורים
במה נמדדת איכות הקישור? מספר פרמטרים ספציפיים:
ציון האתר: אתר בעל ציון איכותי יעלה את איכות הקישור.
זאת ניתן לבדוק באמצעות PR.
רלוונטיות בין שני האתרים: ככל שהאתר המקשר דומה יותר בתוכנו לאתר שלכם,
כך משקל הקישור יהיה משמעותי יותר.
אתרים מומחים: ישנם אתרים אותם גוגל מחשיב כמומחים ורצוי להכירם.
יחס בין קישורים יוצאים לנכנסים – ככל שישנם יותר קישורים יוצאים מן הדף הספציפי,
כך איכותם של הקישורים הנכנסים יורדת.