קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז,
הזמנת טיסות,get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו. אמנם, איש אינו מגיד עתידות אבל היערכות לקראת
העתיד לבוא בהחלט תהיה יעילה במקרים אלו.
UX/UI
אלה נושאים חמים ולא נראה שהם עתידים לרדת מהפרק.
כמותם גם חשיבותה של עבודת האון פייג' ולינקים היוצאים ממנו ונכנסים אליו.
יחד עם זאת, כבר נראים על פני השטח ניצנים של מספר שינויים. ראשית, בשל מאפייניה של גוגל, יש כמה שינויים
עתידיים שכבר החלו להראות ניצנים ראשוניים של פעילות:
גוגל מבקשת להתחקות אחר דפוסים חברתיים של החברה האנושית.
במסגרת זאת, גוגל עוקבת אחר דפוסי התנהגות סוציאליים ומבססת את פעילויותיה על אתרים היוצרים אמון אצל הגולשים.
באופן זה, אתרים המספקים את המענה הדרוש ללקוחותיהם הם אתרים המקודמים טוב יותר מאתרים אחרים.
במילים אחרות, אמון, שירותיות ואדיבות הופכים אתרים לאתרים איכותיים בעיני גוגל.
גוגל, ענקית המחשוב, מבקשת בעצם להיות סוג של סמכות.
ומי הסמכות הגדולה ביותר בעינינו? כמובן, האנשים הקרובים אלינו