QA
בקרת איכות לאתר החדש היא חיונית ומתבקשת.
דפי 404, תוכן ברמה ירודה ועוד – כל אלו פוגעים באתר.
חשוב לבצע את ההפניות בצורה מסודרת, באמצעות קובץ אקסל או כל פלטפורמה לסידור רשימות.
יכול להיות שמבנה האתר החדש יהיה שונה באופן מהותי מן האתר הישן ולכן חשוב לאפשר
מעט גמישות בעיצוב האתרים.
מבנה האתר וההיררכיה שלו חשוב לשמור על מבנה האתר ועל ההיררכיה שלו, גם באתר החדש.
ההיררכיה הינה בין הגורמים הרלוונטיים ביותר לשמירה על דירוג גבוה של האתר.
אם ההיררכיה של האתר הישן הייתה מספקת, אין צורך להחליף אותה.
העברת תמונות וקישורים
תמונות מהוות גורם מרכזי באופן שבו גוגל מדרגת האתר שלכם.
לפיכך, העברת תמונות מצריכה מעקב אישי אחר כל תמונה. חשוב להעביר את נתוני המטא הרלוונטיים וכן את הלינקים בכל
אחד מעמודי האתר, בין אם מדובר בלינקים פנימיים ובין אם מדובר בלינקים יוצאים או נכנסים.
לינקים שבורים מהווים בעיה מבחינת גוגל והן מבחינת הגולש, שיכול להרגיש שהוא הגיע לאתר בעייתי או אתר לא מתוחזק.
האתר החדש? מטא עליו!
כדי לוודא כי האתר החדש מתפקד ביעילות, חשוב מאד לוודא כי נתוני המטא הועברו במלואם ובצורה תקינה.
מסיבה זו, חשוב לבחון היטב את עבודת הקידום הפנימית שנעשתה באתר, כמו למשל,
אופטימיזציה של נתוני מטא. חשוב לרדת עד לרזולוציה של כל דף ודף באתר.
עיצוב ושדרוג של חוויית משתמש
הזמן שעבר מאז שדרוג האתר הישן בכתובת הישנה ועד היום הביא עמו עוד ועוד שינויים מגוונים שהופכים
את העיצוב הישן לפחות רלוונטי.
מסיבה זו חשוב לבחון לעומק את חוויית המשתמש ולגלות אם קיימים גורמים בעייתיים
המעיבים על עיצוב האתר ועל חווית המשתמש שלו.
עדכון מפה
עיצבתם את האתר מחדש? עדכנתם את כלי הניהול שלו? מזל טוב.
חשוב לא פחות הוא לעדכן את מפת ה-xml של האתר ולוודא שגם לגולשים יש מפה מובנת ונוחה לשימוש.