אופטימיזציה

אופטימיזציה


אופטימיזציה היא למעשה התאמה של אתר אינטרנט מסוים לדרישות האלגוריתם של גוגל. את ההתאמה הזו ניתן וצריך לבצע במספר מישורים.

חברת קידום אתרים היא זו שאחראית בדרך כלל על אופטימיזציה, אך נדרש גם שיתוף פעולה עם הלקוח. בנוסף, שירותי קידום אתרים מבוצעים כיום במודל תשלום לפי תוצאות ולכן שקיפות מול הלקוח היא חלק בלתי נפרד מהתהליך.


שירותי קידום אתרים דורשים השקעה במספר סוגים של אופטימיזציה. ראשית, חשוב לבצע התאמה של האתר לדרישות מנוע החיפוש. רוב ההתאמות הללו מבוצעות באופן טכני והן עוסקות בתיקון שגיאות במבנה האתר, ניקיון הקוד של הדפים ותיקון תקלות שמתרחשות במהלך הפעילות השוטפת. הגולש לא תמיד נחשף להתאמות מן הסוג הזה והן מיועדות בעיקר לשיפור התוצאות של פרסום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.


שנית, שירותי קידום אתרים כוללים אופטימיזציה לדרישות משתמשי מנועי החיפוש. הגולשים צריכים לקבל תוצאות שרלוונטיות למה שהם חיפשו ואחת הדרכים לעשות את זה היא לכתוב עבורם תכנים מתאימים. לבסוף גם מבצעים אופטימיזציה לדרישות בעל האתר ומשלבים קישורים לאתרים נוספים. הקישור אמור להקל על האלגוריתם של גוגל להבין במה האתר עוסק, אך השיטה הזו מוחלפת בהדרגה ובכל פעם היא מתעדכנת בקבוצת ביטויי חיפוש נוספת.


אופטימיזציה משרתת את כל הצדדים המעורבים בניהול וקידום של אתרי אינטרנט.

בעזרת אופטימיזציה ניתן להתאים את האתר לדרישות מנועי החיפוש וגם לדרישות הגולשים. מבחינת מנהלי האתר, אופטימיזציה מבטיחה התאמה לסטנדרטים המקובלים במאה ה-21.

אופטימיזציה מעדכנת את האתר לפי המקובל באינטרנט וניתן להשיג באמצעותה גם תוצאות שקשורות לקידום, שיווק ופרסום.

Share by: