Google Analytics

Google Analytics - ניתוח גולשים


Google Analytics משמעותו ניתוח מעמיק לאתר שלך. ניתוח נכון של האתר יכול להכפיל ואף לשלש את כמות הכניסות לאתר שלך, ובכך להגדיל את כמות המכירות בעסק.


הלקוחות שלך מבצעים מחקרים שונים, משווים מידע ולבסוף מקבלים החלטות האם לרכוש או לא. תהליך הרכישה לא תמיד נעשה בו זמנית.

לקוחות יכולים לערוך חיפושים ובדיקות לפני רכישה במועדים שונים ובמקומות שונים, לכן מדידה רק לפי הקליק האחרון של הגולש שבה נרשמת רכישה תתן תמונה חלקית בלבד וכך תחמיצו מידע חשוב מרגע הביקור ועד לקבלת ההחלטה של הגולש להיות לקוח שלכם. 


מידע זה חשוב עבור העסק שלכם!

כך תוכלו לדעת האם האתר בנוי בצורה נכונה, האם הלקוח מקבל את המחיר הטוב ביותר עבורו, האם הגולש מתעניין ומעמיק בתוכן האתר, כמה זמן שהייה, כמה דפים הוא עבר, איפה הגולשים עזבו, כמה עוזבים בשלב ה checkout ועוד תובנות רבות נוספות שיכולות להשפעה בצורה ישירה על העסק.


ניתוח נכון של האתר יכול להכפיל ואף לשלש את כמות המכירות באתר שלכם.

כך למעשה משפכים מרובים בערוצים שונים ב-Google Analytics מספקים מידע על אינטראקציות הגולשים ומשקפים כיצד ערוצים אלו פועלים ביחד למכירות והמרות.

כמו כן, אנליטיקס יכול לעזור לקבל החלטות שיווקיות חשובות בנוגע להשקעות בפרסום האתר כמו למשל באיזה ערוצים להשקיע, איזה מודעות מכניסות יותר המרות ומה הן מילות המפתח הפופולריות שלבסוף באמת ממירות ומכניסות לקוחות חדשים.


כיצד זה פועל?

חמשת הדוחות 'משפכים מרובי-ערוצים' מראים את הערוצים שבהם הלקוחות יצרו אינטראקציה במהלך 30 הימים שקדמו להמרה או לרכישה. דוחות אלו מספקים מדדים חשובים כגון:

סיוע בהמרות - כיצד קמפיינים השפיעו על המרה

הפרשי זמן - כמה זמן עבר עד לביצוע המרה

מה עבר על הלקוח שלך - מספר האינטראקציות שבוצעו לפני המרה ובכך תדע את הערך של מאמצי השיווק שלך, קבל תמונה רחבה יותר ביחס לשלבים שהלקוח שלך עובר לפני רכישה ושפר את רמת השיווק שלך על סמך נתונים נכונים ומדויקים יותר.


מדוע כדאי להשתמש במשפכים מרובי-ערוצים?

בזכות הגדרה נכונה של האנליטיקס תוכלו לדעת לקבל מידע חיוני על כל הערוצים הדיגיטלים שלך. דוגמאות: פרסום, שיווק חברתי, קידום ממון, קידום אורגני.

Share by: