המתחרים של הארגון שלך וההיכרות עמם הינם בין הגורמים שיכולים להוות את המנוף העיקרי שלך
לצמיחה עצומה או לנסיקה כואבת.
מסיבה זו, היכרות עם המתחרים היא לא רק נדרשת, אלא אף סופר חיונית.
מי הם האתרים המתחרים שלך? תוכל למצוא זאת תוך שימוש במילות המפתח
המרכזיות המאפיינות את התחום.
כפי שהזכרנו קודם לכן, מערכת הסטטיסטיקה של גוגל אנליטיקס תאפשר לך
להכיר את מילות המפתח הנחשקות ביותר.
כדי למפות את השוק שבו אתה פועל, עליך לנתח כל מתחרה משמעותי ולהכיר
את היתרונות ואת החסרונות שלו.
מיפוי רציני כולל מחקר במספר מנועי חיפוש רלוונטיים ועדכניים כיום.
רוצה לקבל רעיונות להשראה? כדאי לחפש אתרים מקבילים בשפות זרות
ולהכיר את האסטרטגיות השיווקיות שלהם.
אפיון השוק
מחקר שוק כולל את כל פרטי המידע הרלוונטיים אשר יוכלו להפיק תועלת לאתר שלך.
במסגרת מחקר השוק, חפש טקסטים איכותיים, אפקטיביים ומוצלחים, טקסטים משכנעים ואמינים.
מצא את הרעיונות שיהפכו את האתר שלך ללהיט.
תוכל לקבל השראות ממגוון אתרים מצליחים אחרים. אל תחשוש מהתעמקות בסטטיסטיקות:
אילו מילות מפתח מבוקשות ביותר? אילו אתרים מצליחים יותר מאחרים? נסה לבחון את האסטרטגיות
שבהם אתרים אלו משתמשים.
הגורם השני אותו כדאי לחפש במחקר השוק שלך הוא משתפי פעולה פוטנציאליים.
עם מי תרצה לעבוד? אילו אנשי מקצוע דרושים לך על מנת ליצור שירות מזמין ללקוחות שלך?
הזדמנויות להחלפת קישורים, כותבי תכנים ואתרים פופולאריים הם יעד אטרקטיבי.
הרחבת המטרות
מחקר שוק מתאים לא רק לשלב הקמת האתר, אלא גם לשלבים מתקדמים יותר ולכן רצוי לבצע צעד זה באופן שגרתי אחת לתקופה.
מחקר שוק יכול לגלות לך רעיונות חדשים לביצוע, אסטרטגיות או הארות שלא חשבת עליהן.
לפיכך, שמור על עיניים פקוחות. אין לדעת מאין הרעיון הבא יגיע!