רקע
מילות מפתח כשמן כן הן – הן מילות המפתח המגדירות את הפרמטרים שיקשרו בין האתר שלך ובין הלקוחות שלך.
אם אתה מכיר את עולם התוכן, סביר להניח שכבר התוודעת בעבר לביטוי זה. במאמר הבא ניצוק משמעות
לתוך הביטוי ונציג את החשיבות הרבה שלו בבניית האתר, בתפעולו ובקידום שלו.
המטרה הסופית בבניית אתר אינטרנט היא לא נשיאת חן בעיני גוגל או צבירת דירוגים רבים ככל האפשר.
נכון, זו המטרה החשובה ביותר לקראתה אתה חותר, אבל זו היא לא המטרה הסופית.
המטרה הסופית אליה אתה מבקש להגיע היא הגדלת רווחים ומוניטין. אלו תלויים במספר
הלקוחות הפוטנציאליים והגולשים שייכנסו לאתרך.
תלונה הנשמעת רבות מבוני ומקדמי אתרים רבים היא כי האתר מגיע לדירוגים גבוהים
מאד בגוגל ועדיין אין לקוחות חדשים.
למה זה קורה? לכך יש מספר הסברים. גם אם האתר שלך יהיה אתר האינטרנט המרשים ביותר אבל
מסיבות שונות הוא יבריח גולשים, המטרה לא הושגה.
על מנת להשיג דירוגים טובים בגוגל וגם תעבורה רבה באתר, חשוב ליישם מספר צעדים עיקריים.
בחירה נכונה, חכמה ומושכלת של מילות מפתח היא השלב הראשון בדרך למטרה.
מילות מפתח
מילות מפתח הן המילים אותם מקלידים הגולשים או הלקוחות הפוטנציאליים שלך כשהם מחפשים את מבוקשם באינטרנט.
איך תדע אילו מילים הן הפופולאריות ביותר?
חיפוש בגוגל הכולל את מילות המפתח שלך יביא להצגת האתרים המשתמשים בקידוד מילות מפתח אלו.
כניסה לאתרים אלו והתבוננות בתגיות של קוד הדף תגלה לך את ה- meta keywords.
שם תוכל למצוא מילות מפתח שיכולות לשרת אותך.
כלי מילות המפתח של גוגל מציע מספר מילים פופולאריות אפשריות בהתבסס על
נתונים וסטטיסטיקות רלוונטיות.
בחינת הביקוש והתחרות למילות מפתח
בשוק כמו בשוק, כל מוצר הוא בעל תחרות כלשהי. על מילות המפתח שבחרת יש תחרות מצד מפרסמים אחרים
ולפיכך חשוב להכיר את הביקושים השונים שיש למילות מפתח ולחיפושים נבחרים.
לצורך כך תצטרך לדעת מה הן המילים אותן הלקוחות הפוטנציאליים שלך מקלידים כשהם מחפשים את המוצר שלך.
אז איך תדע למצוא את מידת הביקוש למילות המפתח שמחפשים הגולשים שלך?
ניסוי באמצעות GOOGLE ADWORDS
גוגל אדוורדס היא בין המערכות המפותחות והיעילות ביותר לפרסום בגוגל.
זו היא מערכת של גוגל המאפשרת פרסום מודעות בתוצאות החיפוש הממומנות.
יהיה עליך לשלם 25$ לצורך הפקדה ראשונית. לאחר מכן תוכל ליצור מודעת פרסום כלשהי,
שכל מטרתה היא בדיקה של הביקוש למילות מפתח מסוימות.
כעת, צור קמפיין פרסומי: הגדר את התקציב שלך לקמפיין (PPC) ואת רשימת מילות החיפוש שהגדרת
כרלוונטיות עבורך.
בחר אופציה של אי פרסום ברשת והקלד את נוסח המודעה אותה תכננת לפרסם. רצוי לנסח מודעה
לא אטרקטיבית (!) שלא תמשוך לקוחות להקליק עליה.
כך תחסוך מעצמך תשלומים. לאחר מספר ימים המערכת של גוגל אדוורדס תציג לך
את הנתונים הרלוונטיים לגבי כל ביטוי חיפוש.
חשוב לשים לב!!
הנתונים אותם גוגל אדוורדס יציג לך אינם לוקחים בחשבון גולשים הנכנסים פעמיים לאותו האתר
ולפיכך יש להוריד מהם עד 40%.00