Blog Layout

אז כמה זמן לוקח לקדם את האתר בגוגל?

11/12/2017
רבים שואלים את עצמם ואת המקדם שוב ושוב ושוב... "כמה זמן ייקח לקדם את האתר?", או: "תוך כמה זמן אראה תוצאות?".
 התרכזנו כולנו כדי להסביר למה התשובה תמיד מסתבכת.

קידום אורגני, שלא כמו קידום ממומן, הוא בעל איכויות ותכונות ייחודיות לו.

 מי שמכיר את האופי של גוגל יודע כי לא מדובר במדע מדויק. למעשה, זה כל היופי של מנוע החיפוש.
גוגל אינו משתמש בקידוד קבוע לכל החיים אלא מתאים את עצמו לדינאמיקות המשתנות ולתכנים החברתיים והתרבותיים של האנושות. 

אם אתם מתעקשים להבין איך גוגל עובד, אפשר לתמצת את זה במספר פרמטרים: כמות ואיכות התוכן המוכנס לאתר.
שביעות רצון הגולשים מן האתר, פרמטרים טכניים של האתר כמו מהירות האבטחה, ההתאמה לממשקים שונים,
אופטימיזציה של תוכן, תמונות, מבנה, היררכיה ועוד.

אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום אתר בגוגל הוא כמובן הקישורים. קישורים חיצוניים הנכנסים לאתר הינם בין
הגורמים המשפיעים על דירוגו של אתר בגוגל, וגם גורם זה אינו עובד מהיום למחר ואינו מופעל בן לילה.
למרות שנעשו ניסיונות רבים למצוא תחליפים להתבססות על הלינקים כגורם לדירוג האתר,
גם היום עדיין מהווים הקישורים אלמנט בסיסי ביותר בקידומו. למעשה, זה בדיוק מה שהופך אתר אינטרנט למצליח.

גם אם התוכן יהיה איכותי ביותר ושביעות רצונם של הלקוחות תהיה גבוהה אבל הקישורים לא יצליחו לשאת את האתר במעלה הדירוגים,
הקידום יתארך ויתארך ללא סוף. קישורים חזקים יוצרים אתר חזק ולהפך – קישורים חלשים יוצרים אתר חלש.
 וכאן אי אפשר לזייף ואי אפשר לשקר את גוגל.

ככל שאתר האינטרנט שלך יצליח לגרוף יותר לייקים, יותר כניסות לאתר, יותר תעבורה דינאמית,
חיה ומעורבות וככל שיהיו יותר שיתופים מן האתר שלך, כך הוא יהיה מדורג גבוה יותר.

ואיפה כולם רוצים להיות? איפה שכולם נמצאים! באתר שיש בו תנועה רבה, יש קידום טוב ויש תוצאות.
כך, ככל שתצליח להביא אל האתר שלך יותר טראפיק, כך הוא ישגשג ויהיה מצליח יותר.
 
באמצעות יצירת חשיפה טובה ואיכותית לאתר האינטרנט, על ידי יצירת תכנים איכותיים שיגרמו לגולשים שלך 
להיות נאמנים לאתר ולחזור ליהנות מהתוכן שלו, על ידי מגוון רחב של קישורים נכנסים לאתר
ואזכורים רבים של האתר בבלוגים אחרים, האתר יקבל מגוון רחב של קישורים וחשיפה רחבה. 

למרבה הצער, זה מאד קל כשמדובר באתר גדול כמו כלכליסט, אבל קצת יותר קשה כשמדובר באתר של עסק קטן או בנוני.

אז מה עושים?

מקשרים! קישורים הם הדרך של האתר לסלול את דרכו ברחבי רשת האינטרנט. קישורים איכותיים, קישורים היוצאים מאתרים מרכזיים וקישורים שהופכים את האתר שלך לדינמי ופעיל הם קישורים שתרצה להגביר ולהגדיל את נוכחותם. 

לעומת זאת, קישורים מאתרים ללא תעבורה, קישורים חלשים או כאלה המגיעים מאתרי תכנים חלשים,
לא רק שיהיו קשים יותר לקידום, אלא גם יפגעו בדירוגי האתר ובביצועיו.

כך, גם בהשקעה רבה וממושכת של בניית קישורים איכותיים לאתר, התהליך משתנה מאד ומושפע ממגוון גורמים.

רוצים תוצאות מהירות? אין בעיה, גשו לקידום הממומן. כך, במקרים רבים, הקידום האורגני אורך יותר זמן ממה
שהלקוח ציפה לו ומסיבה זו חשוב להבהיר באופן חד משמעי ללקוח כי קידום אורגני אורך זמן. 

התוצאות עצמן יכולות להגיע, לעתים רבות, לאחר חצי שנה עד שנה ובמקרים אחרים הן עולות מוקדם יותר. כמובן,
בין הגורמים המשפיעים על דירוגי האתר ניתן למצוא את התנועה (טראפיק) שנכנסת אליו ויוצאת ממנו, התחרות על הביטוי שהוא מקדם, מספר הלידים והמכירות שהצליחו דרך האתר, מסםר המתחרים בענף, אופי התחרות בענף, איכות האתר, איכות החברה המקדמת את האתר ועוד. 

 לפיכך, עסקים שיש בענף שלהם תחרות רבה יותר, יצטרכו להתאזר בסבלנות רבה יותר
 ואילו אתרים שיש בהם תחרות מעטה יוכלו להשיג את המטרות הרצויות להם בתוך מספר חודשים קטן יותר.

כדי לאמוד את היקף ונפח התחרות בתחום מסוים, יש להיעזר במקדם אתרים מקצועי אשר מיישם כלים ייעודיים של גוגל למטרה זו.
לא מדובר במדע מדויק ולכן לא ניתן לכמת את היקפה ועוצמתה של התחרות ברשת.

מה שכן, ניתן לקבל תמונה כללית. ויותר חשוב מזה, יש לבחור מקדם אתרים מקצועי
 שיוכל לנצל את הנתונים של האתר וליישם אותם ברמה המקסימלית לצורך השגת התוצאות הרצויות.

המעוניינים לבדוק כבר עכשיו יכולים להשתמש בכלי מוכר של גוגל, הוא Market Samurai, הבוחן את תוצאות העבודה על אתרים או ואוף פייג'.
יחד עם זאת, גם במקרים אלו התוצאות אינן בהכרח מלמדות על איכות התחרות באתר ועל העוצמה שלה.
 כן ניתן וכדאי לבדוק כמה עמודים יש באינדקס בהם מאונדקס הביטוי שאותו אנחנו רוצים לקדם. מספר המילים מעיד על הביקוש בתחום הספציפי.

לפיכך, קידום אתרים אורגני מצריך בעיקר לא מעט סבלנות. אין משמעות הדבר כי הקידום אינו מוצלח.
במקרים רבים משך הקידום אינו אלא תולדה של תחרות גבוהה בתחום ולמידה של פרטי האתר לעומק. 

קידום אתרים אורגני הוא השקעה לטווח ארוך, בדיוק כמו נדל"ן או כל השקעה אחרת שבה הייתם מעורבים והצריכה איזה זמן עד שהניבה תוצאות.
מסיבה זו, אם יש לכם לקוח שרוצה תוצאות כאן ועכשיו, או אם אתם עצמכם רוצים תוצאות כאן ועכשיו – קידום אורגני הוא לא התשובה בשבילכם.

 יחד עם זאת, קידום אורגני ישאיר אתכם אונליין הרבה אחרי שקידום ממומן ייעלם מהרשת.

By מעיין קודנט 02 Dec, 2023
בניית אתר חנות | בניית אתר חנות אינטרנטית
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
קידום עסקים קטנים - קידום עסקים באינטרנט
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
נוכחות דיגיטלית - נוכחות בדיגיטל
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
פרסום ממומן - קידום אתרים ממומן
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
עיצוב אתרים מקצועי - עיצוב אתרי אינטרנט
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
בניית אתר מחיר - בניית אתרים מחירים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
אתר רספונסיבי - בניית אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
אתר לבניית אתרים - בניית אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
פרסום עסקים - פרסום אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
קידום אתרים אורגני - חברת קידום אתרים
Show More
Share by: