Blog Layout

פרסום בגוגל אדוורדס: 9 נקודות שחובה להכיר.

6/12/2017
פרסום בגוגל זה אפיק פרסום שעובד באופן מידי אם הוא מנוהל כמו שצריך, ריכזנו עבורכם 9 דברים שאסור להתעלם מהם כאשר אתם מנהלים קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס.

1. מחקר מילים לא ממוקד
אחד מהדברים הראשונים שצריך לעשות לפני שמתחילים להקים קמפיין בגוגל, זה מחקר מילים. הדבר המרכזי כאשר אתה מתחיל לבנות רשימת מילים שתרצה להופיע זה מילות מפתח רלוונטיות (מרכיב איכותי) ונפחי חיפושים גבוהים (מרכיב כמותי), כאשר המרכיב האיכותי גובר על הכל.חובה שמילת המפתח שהוספת למחקר שלך תהיה רלוונטית ובעלת סיכויי המרה גבוהים ככל שניתן.לעולם אל תכניסו ביטוי לרשימה שלכם אם הרלוונטיות של הביטוי לא גבוה לאתר שלכם.הבסיס לכל קמפיין פרסום בגוגל הוא מחקר מילים איכותי וממוקד.

2. מילות מפתח שליליות
כבר במהלך המחקר מילים אתם תתקלו בכל מיני מילים שמופיעים יחד עם התחום שלכם אבל הם לא רלוונטיים עבורכם: אם אתם מספקים שירותי הנהלת חשבונות, אז "קורס הנהלת חשבונות", לימודי הנהלת חשבונות או תוכנת הנהלת חשבונות אילו ביטויים שהם לא רלוונטיים עבורכם.במצב כזה חובה עליכם להוסיף מילות מפתח שליליות שאם מחשפים את השירות שלכם יחד איתם שהמודעות שלכם לא יוצגו: קורס, לימודי, תוכנה.דגש נוסף: יש צורך לתחזק את הרשימה הזו באופן שוטף.

3. קבוצת מילים לא ממוקדת
אחרי שסיימת עם המחקר מילים אתם צריכים לבנות קבוצות מודעות, הדגש המרכזי כאן הוא לא לבנות קבוצה אחת ו"לזרוק"
לתוכה את כל המחקר שעשיתם אלו לפתוח מספר של קבוצות מודעות שכל קבוצה ממוקדת לשירות/מוצר אחר שאתם מספקים.
 להשתדל שלא יהיו לכם יותר מ 10 מילות מפתח לכל קבוצת מודעות בקמפיין.

4. שימוש נכון בהתאמות מילות מפתח
קיימים מספר סוגים של התאמות כאשר אתם מוסיפים מילת מפתח: מדויקת, לביטויי ורחבה.ההמלצה שלנו שתתחילו בהתאמות מדויקות
 וקצת התאמות לביטויי ומשם תתקדמו אל התאמות רחבות עם פלוסים.
בשום מקרה אנחנו לא ממליצים על התאמות רחבות (זה פתח להמון הופעות לא רלוונטיות שיבזבזו לכם חלק לא קטן מהתקציב.

5. ביטויים לא רווחיים
ניהול קמפיין אדוורדס דורש מעקב וניתוח על בסיס קבוע. יש קמפיינים שמחייבים ניתוח ברמה יומית ויש קמפיינים שאפשר גם לעקוב אחרי הביצועיים ברמה שבועית אבל לא פחות מזה.במסגרת המעקב צריך לעקוב אחרי מספר דברים אבל בעיקר אחרי הביטויים שהפעילו את המודעות שלכם והובילו לקליקים לאתר שלכם. הניתוח מתמקד ברווחיות, ביטויים בעלי שיעור המרה גבוה נרחיב את העבודה איתם וביטויים בעלי שיעור המרה נמוך/אפסי יש לבחון האם אנחנו רוצים להמשיך להופיע ברגע שהגולש מחפש אותם. אין סיבה להמשיך להוציא כספים על ביטויים שלא מובילים להמרות.

6. מיקומים גיאוגרפיים
ברירת המחדל של גוגל זה שהקמפיין שלכם יוצג לכל תושבי ישראל. אנחנו ממליצים להתחיל במיקומים גיאוגרפים שקרובים לבית העסק שלכם
(למעט עסקים בפריסה ארצית) ולאט לאט להתפרס את יותר ויותר שטחים.
כחלק מניהול הקמפיין יש לעקוב אחרי הביצועיים ברמת העיר והאזור, במידה וזיהית אזורים איכותיים יותר מבחינת יחסי המרה תשקיעו שם יותר ואותו דבר לצד השני, אזורים בעלי ביצועים פחות טובים שגורמים לכם לבזוז תקציבי.

7. תזמון הופעת המודעות
מתי הקמפיין שלכם פועל? כל היום? 9:00-18:00? תבחנו מתי משתלם לכם להציג את המודעות בהתאם לכך תפעולו.
אנחנו ממליצים שתפעילו את הקמפיין שעות הפעילות שלכם. למעט אתרי אינטרנט שאין צורך בנציג מכירות על מנת למכור.

8. מעקב אחרי המרות
תתקינו מעקב אחרי כל סוגי ההמרות שיש באתר שלכם, תעקבו אחרי כמות הטפסי צור קשר שאנשים מילאו,
תעקבו אחרי מספר האנשים שחייגו מהמובייל, אנשים שנרשמו לניוזלטר ועוד..
ניהול קמפיינים בגוגל ללא מעקב אחרי המרות זה כמו לירות למטרה בחושך, לא תדע אם פגעת במטרה וכיצד תוכל לשפר את הביצועיים שלך.
פעולה טכנית פשוטה שחובה לעשות.


9. תוספי מודעות
מי שלא משתמש בתוספי מודעות, פשוט לא מבין את כל המשמעות של גוגל אדוורדס, המודעה שלך חייבת לבלוט מעל כולם.
תוסיפו מספר טלפון, תוסיפו תוסף מיקום, יתרונות מרכזיים, מידע מובנה ועוד...
ככל שהמודעה שלכם תבלוט יותר הביצועים שלכם יהיו טובים יותר.

By מעיין קודנט 02 Dec, 2023
בניית אתר חנות | בניית אתר חנות אינטרנטית
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
קידום עסקים קטנים - קידום עסקים באינטרנט
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
נוכחות דיגיטלית - נוכחות בדיגיטל
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
פרסום ממומן - קידום אתרים ממומן
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
עיצוב אתרים מקצועי - עיצוב אתרי אינטרנט
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
בניית אתר מחיר - בניית אתרים מחירים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
אתר רספונסיבי - בניית אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
אתר לבניית אתרים - בניית אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
פרסום עסקים - פרסום אתרים
By מעיין קודנט 01 Nov, 2023
קידום אתרים אורגני - חברת קידום אתרים
Show More
Share by: