אתרי חנויות וירטואליות, או בשמם הנפוץ יותר אתרי E-Commerce מצריכים הבנה והתמצאות בתחום
ויחד עם זאת הם הדבר הבא בתחום אתרי המסחר.
ישראל נמצאת רק בתחילת ההתפתחות שלה בתחום ביחס למדינות אחרות.
Commerce הם אתרים גדולים ומאתגרים לקידום: זאת, משום שהם כבדים, כוללים מאות ואפילו אלפי עמודים, במקרים רבים
גם טקסטים כפולים בשל מפרטי המוצרים, אלמנט המקשה על קידומם. העיצוב של האתר מוסיף גם הוא קושי נוסף על הקידום.
מסיבות אלו, קידום אתרי E-Commerce שונה מקידום של כל אתר אינטרנט אחר כמו בלוג, אתר תדמית או דף פייסבוק.
יחד עם זאת, אל תאמר נואש. למרות האתגר, קידום אתרי מסחר הוא אפשרי ואף יכול להיות מהנה.
האמיצים המקדמים אתרי E-Commerce יכולים ללמד מקדמים אחרים על שיטות אופטימיזציה יעילות.
אם אתה רוצה ליישם תהליכי אופטימיזציה שונים באתר שלך, חשוב ליישם את הצעדים הבאים:
התאמת האתר למערכת
על מנת לוודא כי אתר המסחר שלך יכול לתת שירות טוב לגולש, עליו להיות מתאים למערכת עליה
הוא מותקן.
באופן זה, אתר המיועד לבלוגים לא יהווה פלטפורמה מתאימה ויהפוך את טעינת האתר לאטית עד בלתי נסבלת.
לפיכך, רצוי להתייעץ עם גורמים רלוונטיים או לבחור מערכת מותאמת לאתרי מסחר.
TAGS
Open Graph
תגיות המשפיעות על התדמית של האתר.
Open Graph קיימות גם בוורדפרס כך שלמעשה ניתן ליישם אותן במגוון אתרים ובכך לתפעל את התמונה,
התקציר והכותרת.
Meta tags
מטא טאגס הם התיאורים הבסיסיים והחיוניים ביותר בקידום אתרי E-Commerce.
יתר מכך, הם מאפשרים יצירת קשר עם הלקוח והנעה טובה ומשכנעת לפעולה. שלב את המוצר
שאותו אתה מקדם בתיאור ובכותרת, בכל שפה רלוונטית לקידום האתר.
אתרי E-COMMERCE ב- MOBILE FIRST
השימוש באינטרנט דרך מכשירים סלולריים הולך וגובר. לפיכך, קידום אתר שאינו מתחשב
בקידום בסלולרי יפגע משמעותית בהצלחה.
מסיבה זו רצוי לבצע תהליכי אופטימיזציה באתרי הסלולר. כיצד תוכל לעשות זאת? ראשית,
חשוב לוודא כי מהירות האתר מותאמת לסלולרי.
את מהירות האתר ניתן לשפר באמצעות מערכות ניהול פתוחות או פתוחות למחצה.
כמו כן, יש לדאוג כי האתר יהיה רספונסיבי כך שיתאים את עצמו לכל גולש באשר הוא.
על האתר הסלולרי להיות נגיש ולהציע מגוון אפשרויות ליצירת קשר, לשיתוף חברים, להשוואה מול מוצרים,
מעבר לפייסבוק ושיתוף בפייסבוק ועוד.