שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

פרסום בגוגל אדוורדס: 9 נקודות שחובה להכיר.

פרסום בגוגל זה אפיק פרסום שעובד באופן מידי אם הוא מנוהל כמו שצריך, ריכזנו עבורכם 9 דברים שאסור להתעלם מהם כאשר אתם מנהלים קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס.

 

 

1. מחקר מילים לא ממוקד

אחד מהדברים הראשונים שצריך לעשות לפני שמתחילים להקים קמפיין בגוגל, זה מחקר מילים.הדבר המרכזי כאשר אתה מתחיל לבנות רשימת מילים שתרצה להופיע זה מילות מפתח רלוונטיות (מרכיב איכותי) ונפחי חיפושים גבוהים (מרכיב כמותי), כאשר המרכיב האיכותי גובר על הכל.חובה שמילת המפתח שהוספת למחקר שלך תהיה רלוונטית ובעלת סיכויי המרה גבוהים ככל שניתן.לעולם אל תכניסו ביטוי לרשימה שלכם אם הרלוונטיות של הביטוי לא גבוה לאתר שלכם.הבסיס לכל קמפיין פרסום בגוגל הוא מחקר מילים איכותי וממוקד.

 

 

2. מילות מפתח שליליות

כבר במהלך המחקר מילים אתם תתקלו בכל מיני מילים שמופיעים יחד עם התחום שלכם אבל הם לא רלוונטיים עבורכם: אם אתם מספקים שירותי הנהלת חשבונות, אז "קורס הנהלת חשבונות", לימודי הנהלת חשבונות או תוכנת הנהלת חשבונות אילו ביטויים שהם לא רלוונטיים עבורכם.במצב כזה חובה עליכם להוסיף מילות מפתח שליליות שאם מחשפים את השירות שלכם יחד איתם שהמודעות שלכם לא יוצגו: קורס, לימודי, תוכנה.דגש נוסף: יש צורך לתחזק את הרשימה הזו באופן שוטף.

 

 

3. קבוצת מילים לא ממוקדת

אחרי שסיימת עם המחקר מילים אתם צריכים לבנות קבוצות מודעות, הדגש המרכזי כאן הוא לא לבנות קבוצה אחת ו"לזרוק" לתוכה את כל המחקר שעשיתם אלו לפתוח מספר של קבוצות מודעות שכל קבוצה ממוקדת לשירות/מוצר אחר שאתם מספקים. להשתדל שלא יהיו לכם יותר מ 10 מילות מפתח לכל קבוצת מודעות בקמפיין.

 

 

4. שימוש נכון בהתאמות מילות מפתח

קיימים מספר סוגים של התאמות כאשר אתם מוסיפים מילת מפתח: מדויקת, לביטויי ורחבה.ההמלצה שלנו שתתחילו בהתאמות מדויקות וקצת התאמות לביטויי ומשם תתקדמו אל התאמות רחבות עם פלוסים. בשום מקרה אנחנו לא ממליצים על התאמות רחבות (זה פתח להמון הופעות לא רלוונטיות שיבזבזו לכם חלק לא קטן מהתקציב.

 

 

5. ביטויים לא רווחיים

ניהול קמפיין אדוורדס דורש מעקב וניתוח על בסיס קבוע. יש קמפיינים שמחייבים ניתוח ברמה יומית ויש קמפיינים שאפשר גם לעקוב אחרי הביצועיים ברמה שבועית אבל לא פחות מזה.במסגרת המעקב צריך לעקוב אחרי מספר דברים אבל בעיקר אחרי הביטויים שהפעילו את המודעות שלכם והובילו לקליקים לאתר שלכם. הניתוח מתמקד ברווחיות, ביטויים בעלי שיעור המרה גבוה נרחיב את העבודה איתם וביטויים בעלי שיעור המרה נמוך/אפסי יש לבחון האם אנחנו רוצים להמשיך להופיע ברגע שהגולש מחפש אותם. אין סיבה להמשיך להוציא כספים על ביטויים שלא מובילים להמרות.

 

 

6. מיקומים גיאוגרפיים

ברירת המחדל של גוגל זה שהקמפיין שלכם יוצג לכל תושבי ישראל. אנחנו ממליצים להתחיל במיקומים גיאוגרפים שקרובים לבית העסק שלכם (למעט עסקים בפריסה ארצית) ולאט לאט להתפרס את יותר ויותר שטחים. כחלק מניהול הקמפיין יש לעקוב אחרי הביצועיים ברמת העיר והאזור, במידה וזיהית אזורים איכותיים יותר מבחינת יחסי המרה תשקיעו שם יותר ואותו דבר לצד השני, אזורים בעלי ביצועים פחות טובים שגורמים לכם לבזוז תקציבי.

 

 

7. תזמון הופעת המודעות

מתי הקמפיין שלכם פועל? כל היום? 9:00-18:00? תבחנו מתי משתלם לכם להציג את המודעות בהתאם לכך תפעולו. אנחנו ממליצים שתפעילו את הקמפיין שעות הפעילות שלכם. למעט אתרי אינטרנט שאין צורך בנציג מכירות על מנת למכור.

 

 

8. מעקב אחרי המרות

תתקינו מעקב אחרי כל סוגי ההמרות שיש באתר שלכם, תעקבו אחרי כמות הטפסי צור קשר שאנשים מילאו, תעקבו אחרי מספר האנשים שחייגו מהמובייל, אנשים שנרשמו לניוזלטר ועוד..ניהול קמפיינים בגוגל ללא מעקב אחרי המרות זה כמו לירות למטרה בחושך, לא תדע אם פגעת במטרה וכיצד תוכל לשפר את הביצועיים שלך. פעולה טכנית פשוטה שחובה לעשות.

 

 

9. תוספי מודעות

מי שלא משתמש בתוספי מודעות, פשוט לא מבין את כל המשמעות של גוגל אדוורדס, המודעה שלך חייבת לבלוט מעל כולם. תוסיפו מספר טלפון, תוסיפו תוסף מיקום, יתרונות מרכזיים, מידע מובנה ועוד... ככל שהמודעה שלכם תבלוט יותר הביצועים שלכם יהיו טובים יותר.

 

נכתב ע"י מתן אסטון – יועץ קידום אתרים

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם