שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

 

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.

 

הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

לקוחות רבים רוצים לדעת מה הוא הזמן הממוצע לקידום אתר אינטרנט בצורה אורגנית.

 

גם כאן, התשובה תלויה במגוון פרמטרים ואינה חד משמעית. יחד עם זאת, ישנם צעדים חשובים אשר

 

באמצעותם ניתן לקצר את משך זמן הקידום:

 

1.     בחירת תקציב

תקציב מוגדר מראש משפר באופן משמעותי את אפשרויות הקידום של האתר ומגדיר את המטרות הרצויות והאפשריות.

 

רבים מבוני האתרים ומקדמיהם משקיעים כסף רב בתחילת הקידום ובכך שורפים את מרבית התקציב שלהם. זוהי טעות נפוצה.

 

האסטרטגיה העדיפה היא זו המגדילה את התקציב בטווח הארוך ויכולה להביא לתוצאות חיוביות.

 

מסיבה זו חשוב לקבוע ריטיינר ברור וידוע מראש אשר המקדם ובעל החברה מסכימים עליו וכך ניתן לבסס את אסטרטגיית הקידום על התקציב הראשוני.

 

2.     בחירת תשתית מתאימה

רבים חושבים כי חברת בניית האתרים היא זו אשר תקדם את האתר באופן אוטומטי.

 

טעות נפוצה נוספת היא ההנחה כי מקדמי האתרים מכירים את האתר בדיוק כמו שאלו שבנו אותו. הלכה למעשה, מי שבנה את האתר הוא מי שמכיר אותו בצורה הטובה ביותר.

 

מסיבה זו, כדאי ללקוח להמשיך עם החברה שבנתה את האתר ולוודא שחברה זו מתמצאת במה שהיא עושה. מקרים אלו חוסכים עבודה רבה של אופטימיזציה מאוחרת.

 

טעויות רבות מביאות לקידום אטי ומסורבל, ביניהן חוסר התאמה בין ממשקים שונים של הלקוח, תיוגים לא נכונים של דפים, קידום על בסיס מילות מפתח בחלוקה לא מסודרת, עמודים בעלי תוכן לא איכותי ועוד.

 

 3.     גודל אתר ומספר דפים

בעת בחירת קמפיינים פרסומיים יש לקחת בחשבון כי מספר מילות המפתח שניתן לקדם תלויות במספר דפי האינטרנט שיש באתר.

 

רצוי להגביל את מספר מילות המפתח המקודמות בהתאם למספר הדפים הקיים באתר. יחד עם זאת, באתרים גדולים רצוי ליצור תבניות קבועות ולהתאים את קמפיינים הקידום אליהם.

 

באתרים בהם יש מספר גדול של מילות מפתח לקידום חשוב ליצור מערכת לינקים המובילה אל דפים פנימיים של האתר.

 

כמו כן, חשוב לדאוג ליצירת קישורים חזקים ולתמוך בדפי האתר שיש להם דירוג גבוה.

 

 

 

 

4.     להעדיף איכות על כמות

טעות נפוצה המבוצעת על ידי רבים היא העדפת כמות על פני איכות.

 

באופן זה מקדמים רבים משלבים באתר האינטרנט קישורים באיכות גרועה המביאים לתוצאות הפוכות מאלו שהיו רצויות מראש.

 

עדיף להשתמש בלינקים איכותיים גם אם מעטים, על פני מספר גדול של לינקים אשר אין לו תרומה של ממש.

 

5.     תכנון חכם

תכנון חכם חוסך את מרבית הטעויות הנעשות, בין אם בשוגג ובין אם לאו.

 

השקעה חכמה במטרות הגדולות חוסכת התעסקות יתרה עם מטרות משניות וחסרות משמעות.

 

בכך, נחסכים זמן יקר וכסף רב, הנשמרים למטרות החשובות באמת.

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם