שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

 

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט. זאת, משום שלא חסרים בעלי עסקים שנפגעו מקידום לא איכותי, שילמו ממיטב כספם והתקשו להתנתק מקדם אתרים שלא ביצע עבודה איכותית או כאלה שפשוט לא יודעים אל מי כדאי לפנות בתוך כל מבחר השחקנים בתחום.

 

למרות הפחד, הצורך מורגש שכן על מנת להצליח להתקדם באינטרנט ובקידום, יש צורך במקדם שמכיר היטב את האלגוריתמים השונים ואת הדרישות של גוגל. מסיבה זו, יועץ קידום אתרים בשיטה של מיקור חוץ הוא האמצעי הטוב ביותר עבור לקוחות ש"לא סגורים על עצמם": כאלה החוששים להתחייב לחברת קידום מסוימת, כאלה שעדיין לא יודעים מה הם רוצים לעשות בדיוק, כאלה שצריכים לחשב מסלול מחדש ועוד.

 

יועץ קידום אתרים הוא אדם שצריך להיות נטרלי, כלומר, אדם שלא קידם בעבר את האתר של בעל העסק.

 

משברי אמון רבים הביאו בעלי אתרים ועסקים להימנע מהתייעצות עם מקדמי האתרים שלהם בשל קידום לא מתאים, הצלחה בינונית או כשלי תקשורת בין המקדם ובין בעל האתר.

בנוסף, לא חסרים מקרים בהם המקדם עושה עבודה לא טובה ובכך פוגע בביצועים של אתר העסק.

יועץ קידום אתרים מקצועי מתמקד בדיוק בכך: הוא בוחן את ביצועי האתר, הוא עוקב אחר ביצועי החברה, מתבונן בכל ההיבטים הרלוונטיים של האופן בו החברה עובדת.

 

לעתים רבות מתגלה כי קידום מילת מפתח מסוימת אינו מתבצע כדרוש או שקמפיין ספציפי לא מתאים למטרה שלשמה הוגדר.

 

מה עושים במקרים כאלה?

היועץ אינו ממהר לחולל שינויים. תפקידו הוא לצייר מפה דינאמית של המתרחש באתר על מנת שיוכל לספק לבעל החברה את המפה הכללית של האתר שלו וביצועי האתר.

יועץ קידום אתרים יעיל גם במקרים בהם בעל האתר מעוניין להיות מעורב במידה רבה בקידום האתר שלו עצמו.

 

 

במקרים רבים בעלי אתרים אוהבים להיות מעורבים בנעשה אצלם באתר ולפיכך לוקחים חלק פעיל בקידומו.

 

כאשר בעל האתר פעיל בעצמו בקידום האתר, אזי יועץ קידום אתרים יכול לעמוד לצידו, ללוות אותו ולתת לו את המענה הדרוש לו בהתאם לצרכיו האישיים.

 

גם במקרים בהם אתר אינטרנט נענש על ידי גוגל, יועץ אתרים מקצועי יכול להיות לעזר.

 

קידום לא יעיל המביא להענשה על ידי גוגל, גם אם בשוגג, מצריך עבודה מיידית ככל האפשר העושה שימוש בכלים מקצועיים.

 

יועץ קידום אתרים יכול להוות את הקול המקצועי בתהליך זה.

 

 

ייעוץ מקצועי נטו

יועץ אתרים יכול לעמוד לצידו של בעל האתר ולסייע לו בהבנה של התיאוריה מאחורי הדברים.

 

כך למשל, יועץ מקצועי יכול לתת לבעל האתר רקע על האופן שבו הענף הספציפי עובד, הקידום הרצוי, משמעות של מושגים מסוימים ועוד.

 

תכנון אתר וקמפיינים

במקרים רבים בהם בעל האתר רוצה לבצע את העבודה בעצמו, הוא עדיין נדרש לסיוע של איש מקצוע, שהרי קשה עד בלתי אפשרי לבצע את כל העבודה באופן עצמאי ולהצליח כבר מההתחלה.

 

לפיכך, יועץ אתרים מקצועי יכול לסייע באיתור הקמפיין המתאים לקידום האתר, בחירה נכונה של מילות מפתח, תכנון עיצוב האתר, בחירה במערכת ניהול אתר, ייעוץ ברכישה של דומיינים ועוד.

 

איך בוחרים יועץ קידום אתרים?

 

ראשית, חשוב לבחור אדם בעל כישורי אנוש גבוהים ויחסים בין אישיים איכותיים.

 

לא כל מקדם אתרים הוא אדם שניחן בכישורי אנוש גבוהים ואיכותיים.

 

כמו כן, חשוב לוודא כי אותו אדם אכן נטרלי, יש לבחון את המחיר המוצע עוד מראש ולוודא את מה שהוא כולל בתוכו.

 

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם