שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

מבנה האתר

 

​על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. היבט משמעותי ביותר של משיכת גולשים לאתר הוא המבנה שלו.

 

תוכן מותאם מנוע חיפוש

כפי שהזכרנו כבר בעמודים הקודמים, ה"נהנים" העיקריים מהאתר שלך הם הגולשים ולא גוגל עצמו. מסיבה זו, התוכן צריך לדבר אל הגולשים, להעשיר אותם, להיות קליל וקליט ויחד עם זאת, מעשיר ובעל תוכן רלוונטי, איכותי ומבוסס.

 

מילות המפתח אותן בחרת לקדם ימלאו את דפי האתר.

 

עבור כל מילת מפתח שנבחרה יש להקים דף אתר עצמאי. את מילת החיפוש יש לשלב בחוכמה בתוך האתר, בכותרת הדפדפן ובתגיות הרלוונטיות.

 

שילוב תוכן איכותי

גולשים שיגיעו לאתר אינטרנט הכולל תוכן לא מובן, תוכן בעל שגיאות כתיב, הכולל סתירות פנימיות או מיתוסים מופרכים יבריח את הגולשים עד מהרה.

 

מסיבה זו, חשוב לשלב באתר תוכן איכותי הכולל את מילות המפתח שבחרת, כאשר שילוב מילות המפתח מתבצע בחוכמה ובשיקול דעת.

 

תוכן איכותי ימשוך לקוחות ולקוחות יקדמו את האתר.

 

 

קישורים

כמו כל עסק מצליח, על מנת למשוך לקוחות ולמתג את העסק, יש ליצור מערכת קשרים סביבתיים היקפית משגשגת ומצליחה.

 

העקרון דומה במידה רבה מאד לעקרון המיושם בחיים האמיתיים, ובדיוק בשל כך מכונה קידום זה "קידום אורגני". חשוב לדאוג כי לאתר יהיו לינקים חיצוניים מאתרים אחרים המובילים אליו.

 

קישורים טובים ורבים מעידים על היכולת שלך להצליח בתחרות הקידום. אם אין ביכולתך להשיג קישורים איכותיים, רצוי כבר מראש לבחור בקמפיין המבוסס על מילות מפתח בהן התחרות היא מתונה יותר ובכך להשיג מיקומים גבוהים יותר המבוססים על חיפושים אחרים.

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם