שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

 

מעבר דירה באינטרנט הוא אינו עניין של מה בכך.

בדיוק כמו בחיים האמיתיים, התחלה מחדש מצריכה יצירת קשרים מחודשים, היכרות עם המאפיינים החדשים הנוצרים ויצירת תנאים טובים לצמיחה.

 

ברוב המקרים, מעבר לאתר חדש, בדיוק כמו מעבר דירה, מצריך עזרה של אנשי מקצוע, מכרים מהסביבה וכל מי שיכול לעמוד לשירותכם ולעזרתכם.  חברת קידום או בניית אתרים תוכל לייעץ לכם כיצד לבצע את המעבר בצורה הטובה ביותר.

 

ההתמצאות וההבנה בנעשה בתחום הם בין האלמנטים המשמעותיים ביותר שיכולה חברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית לשפר באתר החדש שלכם.

משום שעולם האינטרנט משתנה ללא הפסקה, גם העדכונים צריכים להיות בהתאם.

 

חוסר ידע או ידע שגוי הם גורמים שיכולים להביא את האתר שלכם לקרוס או לתפקד בצורה לא מיטבית. מסיבה זו, עוד לפני המעבר לאתר האינטרנט החדש חשוב להשקיע מחשבה בתכנון ולהבין בדיוק מה הן מטרות האתר.

 

חידוש אתר או שדרוג אתר אינטרנט קיים כוללים עבודה מסיבית שלעתים מבוססת גם על חפירת היסודות של האתר הקיים וברירת התבן מן המוץ.

 

אתרים מצליחים אשר ביצעו את המעבר באופן לא אחראי גילו כי ההפסד גדול מן המצופה.  אז מה עושים?

קודם כל, חשוב לא למחוק את האתר הישן מבעוד מועד.

 

יש תקופת ניסיון שבתוכה יש לבחון את התפקוד של האתר החדש, לבדוק כי אכן כל הממדים הרלוונטיים שלו עובדים כראוי.

 

לעתים רבות מתגלה כי יש צורך באיתור מידע שהיה קיים באתר הישן.

בעלי אתרים רבים מכים על חטא כאשר הם מגלים כי למרות שהאתר הישן היה נראה מוזנח או מיושן מדי, היה בו אוצר גלום של מידע חשוב.

 

מסיבה זו, אין לבצע מחיקה של אתר ישן בטרם עת.

אם האתר הקודם שלכם היה גדול באופן משמעותי, רצוי לבצע הפניות בתוך האתר אל האתר החדש על מנת לא לאבד לקוחות חוזרים.

 

יחד עם זאת חשוב לשים לב שאין יותר מדי בקשות להפניה מחודשת בשל ההשפעה על מהירות הטעינה של האתר.

 

 

QA

 

בקרת איכות לאתר החדש היא חיונית ומתבקשת. 

דפי 404, תוכן ברמה ירודה ועוד – כל אלו פוגעים באתר.

 

חשוב לבצע את ההפניות בצורה מסודרת, באמצעות קובץ אקסל או כל פלטפורמה לסידור רשימות.

 

יכול להיות שמבנה האתר החדש יהיה שונה באופן מהותי מן האתר הישן ולכן חשוב לאפשר מעט גמישות בעיצוב האתרים.

מבנה האתר וההיררכיה שלו חשוב לשמור על מבנה האתר ועל ההיררכיה שלו, גם באתר החדש.

 

ההיררכיה הינה בין הגורמים הרלוונטיים ביותר לשמירה על דירוג גבוה של האתר.

אם ההיררכיה של האתר הישן הייתה מספקת, אין צורך להחליף אותה.

 

העברת תמונות וקישורים

תמונות מהוות גורם מרכזי באופן שבו גוגל מדרגת האתר שלכם.

 

לפיכך, העברת תמונות מצריכה מעקב אישי אחר כל תמונה. חשוב להעביר את נתוני המטא הרלוונטיים וכן את הלינקים בכל אחד מעמודי האתר, בין אם מדובר בלינקים פנימיים ובין אם מדובר בלינקים יוצאים או נכנסים. לינקים שבורים מהווים בעיה מבחינת גוגל והן מבחינת הגולש, שיכול להרגיש שהוא הגיע לאתר בעייתי או אתר לא מתוחזק.

 

האתר החדש? מטא עליו!

כדי לוודא כי האתר החדש מתפקד ביעילות, חשוב מאד לוודא כי נתוני המטא הועברו במלואם ובצורה תקינה.

 

מסיבה זו, חשוב לבחון היטב את עבודת הקידום הפנימית שנעשתה באתר, כמו למשל, אופטימיזציה של נתוני מטא. חשוב לרדת עד לרזולוציה של כל דף ודף באתר.

 

עיצוב ושדרוג של חוויית משתמש

הזמן שעבר מאז שדרוג האתר הישן בכתובת הישנה ועד היום הביא עמו עוד ועוד שינויים מגוונים שהופכים את העיצוב הישן לפחות רלוונטי.

 

מסיבה זו חשוב לבחון לעומק את חוויית המשתמש ולגלות אם קיימים גורמים בעייתיים המעיבים על עיצוב האתר ועל חווית המשתמש שלו.

 

עדכון מפה

עיצבתם את האתר מחדש? עדכנתם את כלי הניהול שלו? מזל טוב.

 

חשוב לא פחות הוא לעדכן את מפת ה-xml של האתר ולוודא שגם לגולשים יש מפה מובנת ונוחה לשימוש.

 

 

 

חשיבות זמן הטעינה של האתר

בעידן העכשווי אין מקום לאתרים הנטענים לאט מדי.

 

אתרים אלו מאפיינים יותר את העשור הקודם מאשר את זה הנוכחי ומסיבה זו, כל גורם המאט את האתר שלכם יכול לפגוע בדירוג שלו. בצעו ניסיונות עד שתגיעו למטרה המיוחלת.

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם