שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

מחקר שוק

 

מחקר שוק הוא בין הצעדים האקוטיים ביותר להצלחת אתר האינטרנט שלך משום שהוא מבוסס על איסוף מידע רלוונטי.

 

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות. כמו כן, מחקר שוק הוא זה אשר מאפשר לך להכיר את השטח שבתוכו תפעל על ההזדמנויות העסקיות הטמונות בו ועל ההגבלות שיכולות לגרום לך להפסדים.

 

בביצוע מחקר שוק, נשאלות השאלות הבאות:

 

  • מי הוא קהל היעד שלי?
  • מי הם המתחרים מולם אני מתמודד?
  • מי הם הגורמים שאתם אני משתף פעולה?
  • אילו גורמים יכולים למנף את הרווחים שלי בצורות חדשניות?
  • מה הן החוזקות ומה הן החולשות של המוצר/ שירות שלי?
  • מה הן החוזקות והחולשות של המתחרים שלי?
  • איך אני יכול לאגף ולהתגבר על היתרונות של המתחרים?
  • באילו נקודות תורפה אני יכול "לתקוף" את המתחרים?

 

מחקר שוק – השלבים

 

ביצוע מחקר שוק מצריך עבודה עקבית ורצופה, הכוללת אינטגרציה של פיסות מידע שונות, תוך יצירת היררכיה בפיסות המידע אותם תאתר במסגרת המחקר.

 

הכלי המחקרי העיקרי שלך: רשת האינטרנט.

 

יחד עם זאת, מחקר פיזי, נתונים סטטיסטיים, תופעות תרבותיות ועוד – כל אלו יכולים להוות מקורות מעולים למחקר שוק גם הם.

 

אפיון הארגון

השלב הראשון במחקר שוק כולל את אפיון הארגון שלך על יתרונותיו וחסרונותיו, הנקודות הייחודיות שבו המבדילות אותו מארגונים אחרים, מאפייני המוצר או השירות אותם הארגון מעניק ועוד.

 

 

 

אפיון המתחרים

המתחרים של הארגון שלך וההיכרות עמם הינם בין הגורמים שיכולים להוות את המנוף העיקרי שלך לצמיחה עצומה או לנסיקה כואבת.

 

מסיבה זו, היכרות עם המתחרים היא לא רק נדרשת, אלא אף סופר חיונית.

 

מי הם האתרים המתחרים שלך? תוכל למצוא זאת תוך שימוש במילות המפתח המרכזיות המאפיינות את התחום.

 

כפי שהזכרנו קודם לכן, מערכת הסטטיסטיקה של גוגל אנליטיקס תאפשר לך להכיר את מילות המפתח הנחשקות ביותר.

 

כדי למפות את השוק שבו אתה פועל, עליך לנתח כל מתחרה משמעותי ולהכיר את היתרונות ואת החסרונות שלו.

 

מיפוי רציני כולל מחקר במספר מנועי חיפוש רלוונטיים ועדכניים כיום.

 

רוצה לקבל רעיונות להשראה? כדאי לחפש אתרים מקבילים בשפות זרות ולהכיר את האסטרטגיות השיווקיות שלהם.

 

אפיון השוק

מחקר שוק כולל את כל פרטי המידע הרלוונטיים אשר יוכלו להפיק תועלת לאתר שלך.

 

במסגרת מחקר השוק, חפש טקסטים איכותיים, אפקטיביים ומוצלחים, טקסטים משכנעים ואמינים.

 

מצא את הרעיונות שיהפכו את האתר שלך ללהיט.

 

תוכל לקבל השראות ממגוון אתרים מצליחים אחרים. אל תחשוש מהתעמקות בסטטיסטיקות: אילו מילות מפתח מבוקשות ביותר? אילו אתרים מצליחים יותר מאחרים? נסה לבחון את האסטרטגיות שבהם אתרים אלו משתמשים.

 

הגורם השני אותו כדאי לחפש במחקר השוק שלך הוא משתפי פעולה פוטנציאליים.

 

עם מי תרצה לעבוד? אילו אנשי מקצוע דרושים לך על מנת ליצור שירות מזמין ללקוחות שלך? הזדמנויות להחלפת קישורים, כותבי תכנים ואתרים פופולאריים הם יעד אטרקטיבי.

 

הרחבת המטרות

מחקר שוק מתאים לא רק לשלב הקמת האתר, אלא גם לשלבים מתקדמים יותר ולכן רצוי לבצע צעד זה באופן שגרתי אחת לתקופה.

 

מחקר שוק יכול לגלות לך רעיונות חדשים לביצוע, אסטרטגיות או הארות שלא חשבת עליהן.

 

לפיכך, שמור על עיניים פקוחות. אין לדעת מאין הרעיון הבא יגיע!

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם