שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

מילות המפתח – המפתח של האתר שלך להצלחה

 

רקע

מילות מפתח כשמן כן הן – הן מילות המפתח המגדירות את הפרמטרים שיקשרו בין האתר שלך ובין הלקוחות שלך. אם אתה מכיר את עולם התוכן, סביר להניח שכבר התוודעת בעבר לביטוי זה.  במאמר הבא ניצוק משמעות לתוך הביטוי ונציג את החשיבות הרבה שלו בבניית האתר, בתפעולו ובקידום שלו.

 

המטרה הסופית בבניית אתר אינטרנט היא לא נשיאת חן בעיני גוגל או צבירת דירוגים רבים ככל האפשר. נכון, זו המטרה החשובה ביותר לקראתה אתה חותר, אבל זו היא לא המטרה הסופית.

 

המטרה הסופית אליה אתה מבקש להגיע היא הגדלת רווחים ומוניטין. אלו תלויים במספר הלקוחות הפוטנציאליים והגולשים שייכנסו לאתרך.

 

תלונה הנשמעת רבות מבוני ומקדמי אתרים רבים היא כי האתר מגיע לדירוגים גבוהים מאד בגוגל ועדיין אין לקוחות חדשים.

 

למה זה קורה? לכך יש מספר הסברים. גם אם האתר שלך יהיה אתר האינטרנט המרשים ביותר אבל מסיבות שונות הוא יבריח גולשים, המטרה לא הושגה.

 

על מנת להשיג דירוגים טובים בגוגל וגם תעבורה רבה באתר, חשוב ליישם מספר צעדים עיקריים. בחירה נכונה, חכמה ומושכלת של מילות מפתח היא השלב הראשון בדרך למטרה.

 

מילות מפתח

מילות מפתח הן המילים אותם מקלידים הגולשים או הלקוחות הפוטנציאליים שלך כשהם מחפשים את מבוקשם באינטרנט. איך תדע אילו מילים הן הפופולאריות ביותר?

 

חיפוש בגוגל הכולל את מילות המפתח שלך יביא להצגת האתרים המשתמשים בקידוד מילות מפתח אלו. כניסה לאתרים אלו והתבוננות בתגיות של קוד הדף תגלה לך את ה- meta keywords. שם תוכל למצוא מילות מפתח שיכולות לשרת אותך.

 

כלי מילות המפתח של גוגל מציע מספר מילים פופולאריות אפשריות בהתבסס על נתונים וסטטיסטיקות רלוונטיות.

 

בחינת הביקוש והתחרות למילות מפתח

בשוק כמו בשוק, כל מוצר הוא בעל תחרות כלשהי. על מילות המפתח שבחרת יש תחרות מצד מפרסמים אחרים ולפיכך חשוב להכיר את הביקושים השונים שיש למילות מפתח ולחיפושים נבחרים.

 

לצורך כך תצטרך לדעת מה הן המילים אותן הלקוחות הפוטנציאליים שלך מקלידים כשהם מחפשים את המוצר שלך.

 

אז איך תדע למצוא את מידת הביקוש למילות המפתח שמחפשים הגולשים שלך?

 

ניסוי באמצעות Google Adwords

גוגל אדוורדס היא בין המערכות המפותחות והיעילות ביותר לפרסום בגוגל. זו היא מערכת של גוגל המאפשרת פרסום מודעות בתוצאות החיפוש הממומנות.

 

יהיה עליך לשלם 25$ לצורך הפקדה ראשונית. לאחר מכן תוכל ליצור מודעת פרסום כלשהי, שכל מטרתה היא בדיקה של הביקוש למילות מפתח מסוימות.

 

כעת, צור קמפיין פרסומי: הגדר את התקציב שלך לקמפיין (PPC) ואת רשימת מילות החיפוש שהגדרת כרלוונטיות עבורך. 

 

בחר אופציה של אי פרסום ברשת והקלד את נוסח המודעה אותה תכננת לפרסם. רצוי לנסח מודעה לא אטרקטיבית (!) שלא תמשוך לקוחות להקליק עליה.

 

כך תחסוך מעצמך תשלומים. לאחר מספר ימים המערכת של גוגל אדוורדס תציג לך את הנתונים הרלוונטיים לגבי כל ביטוי חיפוש.

 

חשוב לשים לב!!

 

הנתונים אותם גוגל אדוורדס יציג לך אינם לוקחים בחשבון גולשים הנכנסים פעמיים לאותו האתר ולפיכך יש להוריד מהם עד 40%.00

 

 

 

 

תחרות היא מילת המפתח

כדי להכיר את השוק, עליך להכיר את המתחרים שלך ואת מאפייני התחרות בה אתה פעיל. יחד עם זאת, הערכת השוק והתחרות של שוק זה היא אינה עניין של מה בכך משום שהיא מצריכה ניסיון.

 

עקוב אחר ההוראות ותוכל להפיק תוצאות רלוונטיות:

גוגל מציעה סרגל PR המדרג את התחרות על כל מילת מפתח. עתה, כאשר תקליד מילות חיפוש מסוימות לתוך שורת החיפוש של גוגל, תוכל לדעת כמה תוצאות יש ברשת לכל מונח.

 

מונחים בעלי תחרות גבוהה יקשו על הקידום באמצעותם ולכן אתרי אינטרנט שמצליחים להגיע לדירוגים גבוהים מתאפיינים ב-PR  גבוה. אבל זה לא סוף החיפוש!

 

גוגל מדרגת לא רק את הפופולאריות של האתר כולו אלא אף יורדת לרזולוציה של דפים ספציפיים. באופן זה, תוכל לדעת אם האתרים מובילים בזכות דפי הבית שלהם או דפים פנימיים.

 

דפים פנימיים מובילים מלמדים על תחרות נמוכה ולהפך.

 

בחירת מילות מפתח: השקלול הסופי

הזכרנו למעלה שני פרמטרים משמעותיים אשר משפיעים על בחירת מילות המפתח העיקריות: ביקוש ותחרות. הבחירה האולטימטיבית היא, כמובן, השקלול הטוב ביותר בין ביקוש ותחרות. לפיכך, יש לבחור את מילות המפתח המניבות את היחס הגבוה ביותר בין שני פרמטרים אלו.

 

הערה חשובה שבוני אתרים מתחילים רבים טועים בה: פעל בהתמדה ובסבלנות. בוני אתרים רבים בתחילת דרכם נופלים ללחציהם של לקוחות המעוניינים לראות תוצאות בתוך זמן קצר מאד.

 

אתר אינטרנט הוא ישות מקוונת בעלת זהות ייחודית, קשרים חברתיים ומוניטין.

 

בדיוק כפי שעסק אינו נבנה בתוך יומיים, כך גם בניית האתר וקידומו מצריכה זמן רב ולפיכך, אם האתר לא הגיע למקום הראשון בתוך חודשים ספורים, אין צורך לדאוג אלא להמשיך במחקר השוק ובקידום האתר.

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם