שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

טרנדים בולטים של SEO  בגוגל 2017

השינויים הרבים המתרחשים ברשת ללא הפסקה מצריכים את המקדמים ואת בוני האתרים להיות ערניים במידה המקסימלית האפשרית. על מנת להיות ראשונים בתחום, אין די בישיבה רגל על רגל וקריאה של מידע, אלא שיש להתנסות, לבחון ולטעות, כך שתוכל ללמוד מטעויותיך. בפוסט הבא אנחנו מרכזים את הגורמים שהשתנו ב 2017 ואת השינויים שאנו עתידים לראות בחודשים הקרובים.

 

אינטראקציה עם הגולשים

המילה שנשמעת יותר מכל בהקשר של מכירות וקידום אתרים לאחרונה היא engagement, ולא בכדי. המחויבות בין הלקוח לספק השירות, בין הגולש לאתר האינטרנט, היא הרכיב שיהפוך את האתר שלכם למצליח וימותג ככזה. באמצעות יצירת תגובות מצד הגולשים, משיכת תשומת לב, משיכת תנועה פעילה לתוך האתר ותנועה פעילה בתוך האתר, תוכלו לקדם את העסק שלכם ולהדביק לו תווית ומוניטין של עסק מצליח. אמנם, במקרים רבים ההשפעה היא לא העיקרית בין כל הגורמים, אבל יצירת קישור לדף הפייסבוק או במה לתגובות גולשים יכולה לעורר את הבאזז סביב האתר שלכם.

 

התאמה לסלולרי

כבר כמה שנים שמגמה זו הולכת ומתחזקת עד שכבר לא ניתן ולא רצוי להתכחש לה. הגלישה באינטרנט ממכשירי סלולרי הולכת וגוברת ולפיכך, גם הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש מתאימים את עצמם למגמה זו. 

 

 

Mobile First, אינדקס חדש של גוגל המדרג אתרים לא לפי הקידום שלהם במחשב הנייח אלא על פי פרמטרים של שימוש באמצעות הסלולרי.

 

 האינדקס החדש של גוגל מעניק קדימות לביצועי האתר במכשירים ניידים וגם הדירוג של גוגל מייחס לו חשיבות גבוהה. אופטימיזציה לסלולרי, לפיכך, הינה בין הגורמים המשמעותיים יותר ב-2017, יותר מהרבה גורמים אחרים.

 

בדיקת QA  לאופטימיזציה

אופטימיזציה המתקיימת בכל עמודי האתר ללא סנכרון ובדיקת התאמות או סתירות פנימיות עלולה ליצור מצב בו פעילות בדף אחד יכולה לפגוע באופטימיזציה של דף אחר ולהפך. מסיבה זו יש לבדוק כי אין אתרים המקודמים על אותו ביטוי.

 

אינדוקס – תפסת מרובה לא תפסת

מקדמי אתרים רבים אינם מייחסים חשיבות רבה מדי לאינדקס של האתר. זאת, למרות שהאינדקסים של הדפים יכול לשפר באופן משמעותי את הקידום ומדובר באחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל. אם כבר אינדקסתם את האתר, חשוב תמיד לחזור ולבדוק שהאינדקס אכן משרת את מטרות הקידום ועומד בסטנדרטים הרצויים. בדיקות המשמשות לביצוע בדיקה כזו מתקיימות על ידי כלים כמו Screaming Frog.

 

אופטימיזציה לתמונות

למרות שנראה כאילו הדבר ברור לכולם, אתרים רבים עולים לאט ויורדים בדירוגים בשל משקלי ענק של תמונות המועלות לאינטרנט. אתרים שאינם עולים במהירות הבזק מבריחים גולשים ומורידים את דירוג האתר בגוגל. אין להתפשר על אופטימיזציה של תמונות, זה לא עניין שניתן להקל בו ראש, במיוחד לא בעידן בו הטכנולוגיות כה מתקדמות עד כי המתחרים שלכם יכולים לעקוף אתכם בלי שתשימו לב.

גם אם יש אינספור תמונות באתר ואולי דווקא במקרים כאלה חשוב יותר מאשר במקרים אחרים, להטמיע באתר מפה של התמונות המועלות אליו, כך שגוגל תיטיב לאנדקס את התמונות באתר.

 

שמירה על עדכניות

בשל הקצב הדינאמי של הרשת, גם גוגל מעניקה קדימות לפרסומים איכותיים ופרסומיים חדשניים. אם יש לכם פוסטים רלוונטיים להיום שעלולים לדעוך ביום המחרת, חשוב לעדכן את הפוסט מדי תקופה ואפילו להכניס פוסטים אחרים שיחליפו אותו. לחלופין, אם הפוסט הוא איכותי ואתם לא רוצים לוותר עליו, תוכלו לעדכן את התאריך ולשמור על עדכניות בהיבט זה. שינוי התאריכים יכול לשפר משמעותית את דירוגי האתר.

 

קישורים אל מחוץ לאתר

קישורים אל מחוץ לאתר נתפסים בעיני מקדמים רבים כגורם הפוגע בדירוג. הלכה למעשה, ההפך הוא הנכון. קישורים יוצאים המשתלבים באופן טבעי מעניקים לגיטימיות לאתר והופכים אותו להרבה יותר אותנטי מאשר אתר המתאמץ ביותר להיות ללא קישורים יוצאים.

 

החלפת תכנים אחת לתקופה

תכנים ישנים פוגעים בדירוגי האתר. נכון, לא צריך להזין אינספור תכנים באופן מעייף אבל תכנים ישנים מאידך, יכולים להוות מקור לבעיה מבחינת הפופולאריות של האתר שלכם. תוכלו לבצע הפניה מדפים אלו לדפים עדכניים יותר או להחליף את התכנים הקיימים.

 

שיתופיות וסוציאליות

טוב, זה כבר ברור: אנחנו חיים בעידן הסושיאל. בעידן כזה, ככל שתרבו באינטראקציות חברתיות, כך האתר שלכם יהיה פופולארי יותר. וכמובן, רצוי כי האינטראקציות תהיינה חיוביות ולא שליליות 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם