שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

השיקולים הרלוונטיים בבחירת חברה לבניית אתרים

רקע

פיתוח האתר הינו בין הגורמים המשמעותיים ביותר אשר ישפיעו בעתיד על מידת החשיפה של החברה שלך ועל ההצלחה שלה במדיה האינטרנטית ובכלל.

 

מסיבה זו, אין להקל ראש בבחירת חברת פיתוח האתר. בעלי חברות רבים מתבלבלים לחשוב שבוני האתר הם אלו אשר מקדמים אותו ולהפך. אבל לא תמיד מדובר באותה העסקה.

 

למעשה, בניית האתר היא רק השלב הראשון בפיתוח המוניטין האינטרנטי של החברה שלך. במאמר הבא נפרוט את הפרמטרים אותם יש לקחת בחשבון כאשר אתה בוחר חברת פיתוח לאתר האינטרנט הגדל שלך.

 

ניהול מוניטין ויכולות עיצוביות

בחירת חברת פיתוח אתרי אינטרנט מצריכה הכרה של הפרמטרים בהם היא נבחנת.

 

מה הן יכולותיה בתחומים הגרפיים והעיצוביים? עד כמה החברה מתמחה ומתמקצעת בבניית תדמית ובניהול מוניטין אינטרנטי? אולי תתפלא לשמוע כי היום, ניהול מוניטין באינטרנט חשוב לא פחות ואולי אף יותר מניהול המוניטין בעולם האמיתי.

 

וזאת מדוע? משום שכמעט כל אדם מבצע את החיפוש הראשוני אחר מבוקשו ברשת האינטרנט.

 

ניהול מוניטין מקצועי מבטיח קידום שם החברה שלך בצורה יוקרתית ומקצועית.

 

גורם נוסף בו יש להתחשב בעת בחירת חברת פיתוח אתר האינטרנט שלך הוא התוכן.

 

חברות פיתוח רבות משתמשות בתכנים זולים אשר ברובם אינם מקוריים. לפיכך, רצוי להיכנס לאתרי אינטרנט אותם מנהלת החברה ולהתרשם מאיכות ואותנטיות התוכן שהיא מפרסמת.

 

סנכרון וסינרגיה בין מבנה האתר ובין מנוע החיפוש שבו האתר מדורג הם גורמים משמעותיים בבחירת חברת פיתוח משום שמבנה מסורבל ולא מותאם עלול להבריח גולשים עוד לפני שהספיקו לקרוא אפילו את עמוד הבית.

 

גורם נוסף ומשמעותי לא פחות הוא המחיר מול תמורה: האם חברת הפיתוח מציעה תמורה הולמת למחיר אותו היא גובה? האם היא אמינה ועומדת בהבטחות שלה, כאשר בוחנים את הלקוחות הקיימים? האם השירות שהיא מציעה זמין, אכפתי ונגיש ללקוחות שלה? מחיר, אמינות ותמורה הולמת הם גורמים בסיסיים שאסור לשכוח לבחון.

 

זאת ניתן לבצע באמצעות לקוחות קודמים של החברה.

 

סוגי חברות המציעות שירותי פיתוח אתרים

בשל הפופולאריות ההולכת וגוברת לבנייה ותפעול של אתרי אינטרנט, גם מציעי השירות בתחום מתרבים ללא הרף.

 

באופן זה, נוצרו סוגים שונים של נותני שירות לבנייה ופיתוח אתרים, מהקטנים ביותר ועד לחברות ענק.

 

כיצד תדע מה הוא הגוף המתאים לך יותר מכולם?

 

חברת פיתוח אתרים

חברת פיתוח אתרים כשמה כן היא; חברה רשומה בע"מ. רוב חברות הפיתוח הפעילות כיום בשוק מבוססות על מערך תמיכה מקיף ומציעות מענה נרחב לצרכים משתנים של לקוחות.

 

מערכת עצמאית לעריכת תוכן

מערכת עצמאית, כפי שניתן להבין משמה, היא מערכת המאפשרת לך, בונה האתר, לתחזק ולפתח אותו באופן עצמאי.

 

מערכות עריכת תוכן יכולות להיות פתרון מצוין למי שאינו יודע עדיין באיזה מהאפיקים יבחר.

 

מערכת עריכת תוכן תשמור על מאפייני האתר שלך ותעניק לך גישה נוחה לתחזוקתו באופן שוטף.

 

 

 

תבניות מפותחות ומוכנות

פתרון נוסף אותו מציעה רשת האינטרנט והוא זמין ונגיש לכולם הוא רכישה של תבנית עיצוב קיימת המציעה מגוון טמפלטים שונים.

 

תבניות אלו נוחות לשימוש אולם יחד עם זאת, הן חוסמות את האפשרות לפיתוח עתידי של האתר, הן מונעות מגוון עצום של אפשרויות לקידומו באתר האינטרנט והן מחסירות מבעל האתר כלים רבי חשיבות.

 

פרילנסרים ועצמאיים

בשל הביקוש הגבוה ניתן למצוא יותר ויותר נותני שירות הפועלים באופן עצמאי.

 

שירותים אלו יסתכמו במחירים זולים יותר מאלו הניתנים על ידי חברת פיתוח אתרים, גורם המהווה יתרון על פני חברות אלו.

 

יחד עם זאת, כמו בכל עסק קטן ושירותים הניתנים על ידי עצמאי, ההבטחה הניתנת ללקוח כוללת גיבוי נמוך שכן כאשר נותן השירות אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו מסיבות אלו או אחרות, אין מי שיגבה אותו ויכולותיו לפצות את הלקוח – קטנות יותר.

 

שיקולים רלוונטיים בהם יש להתחשב בעת בחירת חברת פיתוח

המגוון העצום של חברות ונותני שירות בתחום של פיתוח אתרי אינטרנט יכול להיות מבלבל.

 

מסיבה זו, ריכזנו עבורך את הפרמטרים לבחירת חברת פיתוח לאתר האינטרנט שלך:

מסגרת תקציבית הינה בין הגורמים הראשוניים עליהם יש להחליט. המסגרת התקציבית תכוון אותך לחברות המתאימות לצרכיך.

 

הצלחת החברה – שוטט בעצמך באתרי אינטרנט ונסה לאבחן את ההבדלים בין אתרי אינטרנט המפותחים על ידי פרילנסרים ובין אלו המתוכננים על ידי חברות או מערכות פיתוח מוכנות.

סקר שוק – צרכנות חכמה רלוונטית גם לעניין זה.

 

בדוק מה הן הדעות בשוק על חברות מסוימות. בקשו חוות דעת בדפי פייסבוק ועוד.

 

הצעת מחיר מקיפה – אל תתבייש לבקש הצעת מחיר מקיפה. הצעת מחיר רצינית היא כזו הבוחנת את כל צרכיך ויכולותיך.

 

האם נשאלת על התקציב שלך? על קהל היעד שלך? מטרות האתר שלך?

מדיניות החברה – כדאי ואף רצוי לשאול על מדיניות החברה בפיתוח תכנים.

 

האם קיימים שלבים מוסדרים? אילו פעולות ננקטות בכל שלב? חברות רציניות מבצעות מחקר שוק וממשיכות בהשקעה בפיתוח האתר לאורך זמן.

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם