שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

ההבדלים בין קידום אתרים קטנים וגדולים 

מי שכבר מנוסה בקידום אתרים, יודע כי יש כמה גורמים המשפיעים על אופייה של העבודה, היקפה, האנרגיה הנדרשת להשקעה והפערים בין אתרים מסוגים שונים, כמו גם מטרת האתר והקידום. כאשר אתה מתכוון לתת הצעת מחיר על קידום או בנייה של אתר אינטרנט, ישנן מספר נקודות חשובות אליהן יש לשים לב:

 

ארגון חכם של העבודה

אתרים גדולים נבדלים מאתרים קטנים בדיוק כשם שאתרי מסחר שונים מאתרי תוכן. לפיכך, כאשר בכוונתך לקדם אתר אינטרנט מסוים, יש להתאים את אסטרטגיית הקידום לאופיו, למטרתו של האתר, לקהל היעד הרלוונטי שלו, למבנה האתר ועוד.

 

בין אם מדובר באתר קיים שהבעלים שלו אינם מרוצים מאיכות הקידום ובין אם מדובר באתר חדש, הרי שיש מספר פרמטרים שבהם יש להתחשב בעת העבודה.

 

לפיכך,  הצעד הראשוני הנדרש הוא נטרול או צמצום הדפים שאינם משפרים את ביצועי האתר כמו למשל: עמודים דלים בתוכן, עמודים בעלי תוכן לא איכותי, פרסומים לא יעילים ועוד.

 

מקדמים רבים מרבים לזלזל ביחס בין איכות הדפים המאונדקסים באתר ובין כמות הדפים המאונדקסים. באופן זה, מקדמים רבים נוטים לחשוב כי אתר גדול ישפר את הקידום ויאפשר נוכחות גדולה יותר. תפיסה זו הינה שגויה. במקרה הזה, האיכות ולא הכמות, היא זו שקובעת.

 

מסיבה זו חשוב ביותר לבחון את איכות התוכן הקיימת באתר, להיעזר באיש תוכן חיצוני המתמצא בתחום ולשפר את התוכן הקיים.

 

אופי האתר

אופיו של האתר משפיע רבות על העבודה הנדרשת לביצוע בתוכו. כך למשל, אתר גדול יותר מצריך השקעה מרובה יותר בכל ההיבטים הרלוונטיים: הרבה יותר השקעה בכוח האדם, עוד כסף להשקעה בקידום וזמן רב נוסף המושקע בקידום האתר עצמו.

 

לפיכך חשוב לאבחן מה הוא גודלו של האתר, מה היא מטרת הקידום, מה הם האמצעים הנדרשים לקידום ועוד.

 

רמה ארגונית

קידום אתר אינו תלוי רק במקדם או בבונה עצמו. גם ללקוח שלך יש שיקולים משלו, מאפיינים ייחודיים המאפיינים אותו וצרכים משלו השונים מצרכים של לקוחות אחרים. מסיבה זו חשוב להכיר את מאפייני הארגון, את הפוליטיקה הפנים ארגונית, את חלוקת מערך הכוחות בתוך הארגון ואת הגורמים האחראיים על קבלת החלטות בכל ארגון.

 

  באתרים גדולים יהיה צורך בקבלת אישור מהגורמים הרלוונטיים, שלא כמו באתרים קטנים בהם סביר להניח שתעבוד מול אדם אחד או שניים לכל היותר, המכירים את כל העסק. כך למשל, כאשר עובדים עבור חברה גדולה חשוב לתאם כל שינוי גם עם מחלקות אחרות בארגון על מנת לוודא שהשינוי אינו פוגע באופטימיזציה של האתר.

 

באתרים גדולים העבודה עלולה להיות מתישה אם לא לומדים כיצד לבצע אותה בצורה נכונה, תוך שמירה על יחסי אנוש חיוביים עם הלקוח, גישה נכונה ובנייה של קשרים עם בוני ומקדמי אתרים אחרים.

 

כל מי שאי פעם קידם אתרי אינטרנט מסוגים שונים יודע כי ישנם הבדלים משמעותיים בין אתרים גדולים או קטנים יותר.

 

כך, כאשר אתה עובד מול לקוח המנהל עסק קטן או אתר קטן, יהיה לך מרחב פעולה גדול ונוח הרבה יותר לפעולה, גמישות רבה יותר ואפשרויות מגוונות לשינויים ויצירת חידושים אסטרטגיים מבלי להצטרך לאישורים רבים כל כך כמו במקרים בהם האתר הוא גדול ומסורבל.

 

שמירה על תדמית

בכל אתר, קטן כגדול, שמירה על יחסי אנוש וקישורים איכותיים לאתר באים יד ביד.

 

לא כל אתר מתאים ליצירת שיתופי פעולה ובמקרים רבים יש להקפיד על איכותם וזהותם של נותני הקישורים.

 

באתרים גדולים יכולים קישורים אלו להשפיע על מילות מפתח רבות ואילו באתרים קטנים, קישורים לא איכותיים יכולים לפגוע משמעותית בדירוג האתר. מסיבות אלו חשוב לדאוג לאיכות מבוססת של הקישורים.

 

ישנם לא מעט אתרים שאתה בוודאי מכיר, אשר הפכו עם הזמן לאתרים לא איכותיים עד כדי כך שגוגל פשוט מידר אותם משימוש.

 

כמקדם האתר, אחריותך היא לבחון כי כל הקישורים הם באיכות גבוהה ושומרים על דירוגי האתר שלך. אתרים רבים נראים לכאורה תמימים משום שהם אינם מספקים מידע מזיק, אבל ו בדיוק הסיבה שבגללה הם מדורגים נמוך כל כך: הם אינם מספקים מידע מעשיר, מאידך.

 

כמקדם אתרים חשוב להשקיע ולא לוותר על בדיקה איכותית ומעמיקה של כל קישור באתר, כמו גם הדירוגים שלו.

 

כדי לבדוק את איכותם של קישורים שונים יש לבחון את הפרופיל של האתר, לעתים רבות רצוי להשתמש בכלים הייעודיים המתאימים לכך.

 

 

האינדוקס – חשוב מאין כמותו

מקדמים רבים נוטים להזניח את נושא האינדוקס של האתר מסיבות שונות. מקדמי אתרים רבים נתקלים בקשיים שונים בעת סריקת האתר בשל בעיות טכניות מגוונות.

 

לפיכך, באתרים גדולים יש צורך בכלים בתשלום המאפשרים סריקה מקצועית ללא השקעה מסורבלת מצידנו.

 

במקרה זה, יהיה עליך לעבוד יד ביד עם המתכנת משום שבמקרים רבים הוא אינו שש לבצע שינויים מבניים באתר.

 

יחד עם זאת, צעד זה הוא חיוני לשיפור המדרוג.

 

אסטרטגיית ניהול נכונה

מילות מפתח נבחרות יאפשרו לך לנהל ולקדם את האתר בחוכמה.

 

באתרים גדולים ישנו מספר עצום של מילות מפתח ולא את כולן ניתן לקדם באותה אסטרטגיה יצירתית. מסיבה זו, חשוב להחליט מבעוד מועד על מילות מפתח רלוונטיות נבחרות ואת המטרה המיועדת לכל אחת מהן.

 

מסיבה זו חשוב לנתח את האתר באמצעות google analytics ואפילו להיעזר בתותחים בתחום.

 

גוגל אנליטיקס משתנה ללא הרף ולפיכך מי שמיטיב לעקוב אחר השינויים יוכל לתת את הדוח האיכותי ביותר.

 

כיצד מזהים פרופילים של אתרים?

פרופילים של אתרים שונים מעידים רבות על איכותם של האתרים ולפיכך, נבירה רצינית יכולה להשפיע על דירוג האתר שלכם ולשאת אותו אל על, או לחלופין להפוך אותו לאתר כושל למדי.

 

אם קיבלת אתר שקודם על ידי אדם אחר ומדובר באתר קטן, התמונה שונה לחלוטין.

 

אתרים קטנים מושפעים רבות מהלינקים ששתלו בהם המקדמים הקודמים שלהם ובאותה מידה, יש לך השפעה רבה על פרופיל הקישורים של אותו אתר. אם זה אתר חדש אצלך, כדי לעשות בו סדר ואופטימיזציה איכותית ככל האפשר.

 

פרופיל קישורים של אתר גדול יכיל באופן טבעי קישורים המונים מספר של מאות קישורים טבעיים כך שהוא מהווה מכרה מצד אחד. מצד שני, קישורים טבעיים אינם ניתנים לכימות ושליטה ולפיכך קשה לאבחן את איכותם. מצד שני, גוגל מקדמת היטב אתרים גדולים כך שאפשר להיעזר באתרים אלו. יחד עם זאת, חשוב לנקוט במשנה זהירות.

 

אם באמתחתך נמצאים אתרים גדולים שאתה מחזק, חשוב לבדוק תמיד את איכות הקישורים הנכנסים, את היעד שלהם ואת ההשפעות שלהם על האתר.

 

כמו כן, גם אתרים גדולים דורשים תחזוקה מתמדת, שיפור והשקעה משום שלמרות התעבורה הרבה שמאפיינת אותם, היא אינה מתנהלת מעצמה.

 

קידום בשוק תחרותי

בין אם מדובר באתר קטן או גדול, הרי שמתחרים יהיו לך בכל מקום. לפיכך, חשוב לאבזר את האתר באסטרטגיות קידום חדשניות, להקפיד ללא הרף על פיקוח ועל בקרת איכות ולבחון מתודות חדשות של קידום מוצלח.

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם