שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

איך לבחור דומיין ואחסון לאתר​

 

בדיוק כפי שכל אדם זקוק לשטח לחיות בו, כך גם האתר שלך זקוק למרחב אחסון ולזהות אישית משלו. נתחיל בבחירת השם לאתר.

 

בחירת שם לאתר האינטרנט

השם של אתר האינטרנט שלך הוא זה אשר יעלה בחיפוש אחר בית העסק או הארגון. לפיכך, אם כבר יש לך עסק קיים, שיש לו לקוחות המכירים אותו בשמו, רצוי להשתמש בשם הקיים של החברה שלך.

 

במקרים רבים תמצא כי השם של החברה שלך כבר קיים באתר אחר.

 

במצב כזה עדיף לשמור על שם המקור וליצור ורסיה קלה, כמו למשל תוספת של סיומת 'NET' , Web, או כל שם אחר.

בבחירת השם לאתר חשוב לזכור כי מנועי החיפוש מתייחסים לשם העסק בעת דירוג האתר בתוצאות החיפוש.

 

לפיכך, תוספת של סיומת כמו net או web  יכולה לשפר את הקידום שלך באופן משמעותי.

 

רכישת שם דומיין

הדומיין הוא הכתובת בו האתר שלך יאוחסן וכתובת ההיכר של האתר שלך. ישנם סוגים שונים של דומיינים וחשוב להכיר את ההבדלים ביניהם.

 

כך למשל, חבילות אחסון אתרים מסוימות מעניקות דומיין כלול ללא תשלום נוסף.

 

לעומת זאת, דומיין ישראלי יעלה 260 ₪ לשנתיים. דומיין בינלאומי, לעומתו, יעלה בין 8-9 דולרים מדי שנה וניתן לרכוש אותו באתרים שונים.

 

הזול ביותר עד היום הוא האתר GoDaddy.

 

 

חברת אחסון אתרים

קיימות חברות רבות המציעות שירותי אחסון אתרים. כיצד תדע באיזו מהן הכי משתלם לבחור? ריכזנו עבורך מספר פרמטרים עליהם יש להחליט טרם הבחירה בחברת אחסון אתרים מסוימת.

 

בראש ובראשונה, עליך לדעת מי הוא קהל היעד שלך. בפוסט הקודם הגדרנו את המאפיינים שחשוב ללמוד על קהל היעד אליו מכוון האתר.

 

האם קהל היעד שלך ממוקם בארץ בלבד או שמא הוא מגיע גם ממקומות אחרים? מה נפח התעבורה הצפוי באתר? מה נפח המידע שתרצה לאחסן באתר שלך? באילו שפות תוכנה תשתמש? באיזה בסיס נתונים תשתמש?  שאלות אלו יאפשר לך לצמצם את טווח הבחירה.

 

הפרמטרים המגדירים חברת אחסון אתרים טובה כוללים נגישות גבוהה לאתר, מהירות גלישה בתוך האתר, זמינות גבוהה של השרתים ותעבורה נוחה ונטולת בעיות.

 

 כמו כן, חשוב להגדיר באופן מדויק את מידת האמינות הרצויה לך בחברת אחסון האתרים וכמובן, מה הוא התקציב שלך.

 

אז מהיכן מתחילים?

איתור חברות אחסון אתרים, הן בארץ והן בחו"ל, אינו מהווה משימה קשה. יחד עם זאת, חשוב להכיר את המאפיינים של חברות האחסון השונות ואת ההבדלים ביניהן.

 

גם אם קהל היעד שלך נמצא בארץ וגם אם הוא נמצא בחו"ל, רצוי להתמקד בחברות אחסון מוכרות, טובות ויעילות אשר הוכיחו את ביצועיהן בשנים האחרונות והניסיון שלהן מדבר בעד עצמו.

 

Sweethome וחברות אחרות מציעות שירותים אמינים ואיכותיים הן בארץ והן בחו"ל.

 

התאמת חבילת האחסון לצרכי האתר

אם זו הפעם הראשונה בה אתה בונה אתר אינטרנט, רצוי יהיה להתחיל בחבילות אחסון מינימליות לצורך ניסוי וטעייה. כך, גם תוכל להתנסות באופן ראשוני ולהכיר את המענה הדרוש לצרכיך בצורה טובה יותר וגם תימנע מבזבוז כספים יקרים לחינם.

 

אמצעי מעולה לבחינה של איכות ספק האחסון הוא יצירת קשר הלכה למעשה.

 

טלפון, צ'ט או מייל – כל אלו יכולים להעיד על אופי ההתייחסות שמעניקים ספקי החברה ללקוחותיהם.

 

תשלום ומחויבות

מקימי אתרים רבים הנמצאים בתחילת דרכם להוטים להגיע לתוצאות ולהשיג את מטרתם. לפיכך, בעת בחירת חברת אחסון, פעמים רבות מקימי אתרים מתחייבים לתקופות ארוכות ובכך מונעים מעצמם את האפשרות לבחון את שירותיו של הספק, מה שלא יוכלו לעשות בשלב מאוחר יותר.

 

עדיף להזמין חבילה ניסיונית לחודש ולנצל אותה על מנת להתנסות ולבחון את אופי השירותים ואת הרמה שלהם.

 

פיקוח וניטור

כל עסק מצליח מפעיל מערך פיקוח וניטור על הביצועים.

 

מערך פיקוח וניטור הוא אמצעי המאפשר ללמוד על ביצועי האתר, על הנקודות החלשות שלו, על החוזקות שלו ועוד. במסגרת בדיקה זו תוכלו לבחון את הביצועים של חברת האחסון בה בחרתם.

 

אם האתר שלכם נופל פעמים רבות או למשך זמן רב, צרו קשר עם חברת האחסון ושימו לב לתדירות בה ביצועי האתר יורדים.

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם