שיווק ופרסום באינטרנט

גם אם בנית את אתר האינטרנט המרשים ביותר, עדיין אין די ביצירת תשתית ללא קידום מתמיד של האתר. כיצד תדאג לקידום האתר? במאמר הבא נפרט את האלמנטים החשובים להצלחה מתמשכת של אתר האינטרנט שלך.

קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.
הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

קידום מותגים גדולים באינטרנט​

לא כמו מיתוג של כל עסק אחר, קידום אתרים עבור מותגים גדולים מבוסס על אסטרטגיות שונות לחלוטין ועל תפיסות עולם ייחודיות.
לפיכך, קידום אתר של מותג גדול בתחום מצריך למידה של עקרונות חדשים. השינוי המשמעותי ביותר בין קידום אתרים רגילים ובין קידום אתרים של חברות גדולות הוא הפוקוס.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

במאמר הבא נתאר עבורך צעדים בסיסיים וחיוניים אשר יאפשר לך לקדם אתר אינטרנט בפשטות.
כבר שנים רבות שגוגל שולטת היטב בכיפת הזהב של מנועי החיפוש האינטרנטיים בוא ללמוד איך להשתלב במנוע החיפוש הפופלארי בעולם.

למה חשוב לקבל ייעוץ בתחום קידום אתרים

עבור אלו שאינם מתמצאים בתחום או כאלה שנכוו בעבר, פנייה אל מקדם אתרים יכולה להיות מרתיעה מעט, יחד עם זאת עדיין חשוב למצוא מקום איכותי שילווה בהליך בניית האתר

פיתוח אתר אינטרנט

על מנת לוודא כי אתר האינטרנט שלך מצליח חשוב לוודא כי תהליך פיתוח האתר מתבצע כהלכה. בין האלמנטים המשמעותיים ביותר האחראיים על הצלחת האתר נמצא שלב הניטור והפיקוח, זהו שלב בקרת האיכות.

עתידו של קידום האתרים

קידום האתרים הוא תחום המתפתח ללא הרף ומה שהיה אתמול הדבר החם כבר הפך להיות הפאסה של היום. שימוש בווייז, הזמנת טיסות, get, airBNB ואחרים הם חלק מהשגרה היומיומית של כולנו

מבנה האתר

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. חשוב מאוד גם לתכנן בקפידה את מבנה האתר טרם הקמתו

עוברים דירה – איך להעביר אתר באינטרנט

מקימים אתר חדש? בואו לקרוא כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת כשמעבירים דומיין לאתר חדש. הכנסו עכשיו

מחקר שוק

מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת אתר האינטרנט שלך. מחקר שוק יאפשר לך להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק שלך ובכך תוכל לענות על צרכים אלו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

...
...

איך מגדירים מטרות בבניית אתר?

 

מבוא

מאמר זה נועד לעזור לכם לעשות את הצעד החשוב של הגדרת מטרות עבור האתר שלכם. ניתן למצוא הסבר על המונחים מטרות אל מול יעדים והקשר בין מטרות האתר והחזר השקעה.

 

חשיבות הגדרת מטרת האתר

מטרה היא הגורם שמעצב את הדרך.

 

ללא מטרה, לדרך לא תהיה משמעות. מסיבה זו, הגורם המשמעותי ביותר בבנייה ועיצוב של אתר הוא בראש ובראשונה בחירה נכונה והחלטה על מטרת האתר.

 

ככל שתיטיבו לדייק בהגדרת האתר, כך היישום יהיה קל יותר וההתקדמות לעבר המטרה תהיה מהירה וברורה יותר.

 

אז איך מגדירים מטרה לאתר?

השאלה הראשונה הנשאלת כאן היא "למה?".

 

למה בכלל אתה מקים אתר אינטרנט? מה אתה רוצה להשיג באמצעות הקמת אתר?

מטרת האתר תשפיע על מאפייני האתר שלך ועל הפיצ'רים שיישתלו בתוך האתר.

 

כמובן, לאתר יכולה להיות יותר ממטרה אחת, ולכן חשוב לדייק בבחירת המטרות ולהגדיר היטב את מאפייניהן.

 

מטרותיו של אתר אינטרנט יכולות להיות למשל הגדלת אחוזי מכירות, שיפור מוניטין מקוון, הרחבת תפוצה, יצירת קשר אינטראקטיבי עם לקוחות, יצירת קשר של אמון עם לקוחות ועוד.

 

מה היא המטרה העיקרית של האתר שלך? מה הן המטרות המשניות?

 

קביעת יעדים

יעדים הם הביטוי המדיד של המטרות עליהן החלטת. יעדים מוגדרים כוללים פרמטרים ידועים מראש לפרק זמן שיוגדר מראש גם הוא.

 

פרמטרים אלו יכולים להיות מספר כניסות רצוי לאתר האינטרנט בשלושה חודשים, חצי שנה או שנה, הגדלת מכירות המוצר באחוז מסוים בתוך פרק זמן שעליו יוחלט מראש, הגדלת מספר הלקוחות בפרק זמן קבוע מראש ועוד.

 

תכנון ופיתוח

הצלחה טמונה בתכנון מוקדם ותכנון מוקדם משפר את הסיכויים להצליח בהשגת המטרה. תכנון ופיתוח אתר אינטרנט הינו בין הצעדים החשובים ביותר בדרך להשגת האתר הרצוי.

 

בחירה נכונה של מבנה האתר, המערכת עליה ייבנה, העיצוב המתאים לתחום התוכן בו הוא עוסק, אופיים של התכנים, תדמית האתר והאופן בו הוא פונה אל הלקוחות הפוטנציאליים – כל אלו נגזרים מתוך המטרה הראשית עליה יש להחליט מבעוד מועד.

 

ניטור ופיקוח

תכנון, הקמה, תחזוק וקידום אתר אינטרנט מצריכים השקעה של משאבים שונים כמו זמן, כסף, ידע, מוטיבציה, כלים מקצועיים ועוד.

 

לאחר שהגדרת את מטרתו העיקרית של אתר האינטרנט שלך, חשוב לוודא שהוא אכן משיג את המטרות הדרושות: האם האתר החזיר את ההשקעה שלך? האם הוא מניב רווחים? לפיכך, חשוב לכמת במספרים כל אחד מהגורמים ולשקלל אותם יחדיו על מנת לבחון את מידת ההצלחה בהשגת המטרות שהצבת.

 

 

שלח

*

פרטיך התקבלו בהצלחה!

*

*

דברו איתנו

לקבלת ייעוץ השאירו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם